En liiiten til. Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Venter en til i mars,men lurer på en ting.Trenger man voksipose i mars,det kan jo være kaldt ennå,men våren er jo like om hjørnet da.Fins det noen alternativ til den tykke voksiposen,noen med erfaring,tips og råd?? term 19 mars)
Mina06+Mats09 Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg fikk i mars 06 og jeg hadde ikke voksipose, men en sånn varmepose som hørte til vogna..
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 voksiposen er VELDIG varm og tror ikke du trenger den. Den har kommet noen nye på markedet som ser ut som soveposer- de er ikke like varme men varme nok for vanlige norske vintre. Hvis ikke tror jeg kanskje bare jeg ville lagt sauskinn i bånn.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 om du ikek får brukt den så mye denne vinteren, så brukes jo voksiposen senere også. brukte til min datter i ca 3år. men kan jo da selvfølgelig vente til det med å skaffe en også da.
Marengs Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Men det finnes jo både vinter- og sommer-voksi, da. Sommervoksien er tynnere. Jeg skiftet fra vinter til sommer-voksi i mai engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå