Gå til innhold

Uke 33 og kjempelei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, en ting er dere som er i uke 38 og er lei, men hvordan skal jeg holde ut og få tida til å gå? ..

Jeg føler meg svær og helt klar for å føde.

Men neida, 8 (!!) uker igjen. Hvordan skal jeg holde ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på samme måte som deg. Jeg er i uke 35 og er dritt lei!!!! Har fått influens i tilegg, så da blir det jo enda bedre.....

Skrevet

Jeg er også lei av den svære magen, og vil snart treffe den lille jenta mi :) vært kvalm og uvel ei uke nå, og det hjelper ikke akkutat på humøret..... sove er heller ikke lett, er våken minst 6-7 ganger i løpet av natta...!!! er selv i uke 35, og har jo da enda ei stund igjen kan man si... ja vi får visst bare smøre oss med tålmodighet jenter!

Skrevet

Jeg er møkkalei, og jeg er bare 30+1. Skyldes nok at jeg har gått gravid i ett år nå, men mistet i ma 30. oktober i fjor, og tidlig sa 1. januar. Er så lei av vondter og plager, pluss det å passe meg for alt jeg spiser og drikker og gjør, og har egentlig mest lyst til å drikke meg drita full.... ALDRI mer svangerskap, huffameg!

Og i verste fall har jeg 12 uker igjen, sukk....

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er alene.. jeg er også i uke 35..

uff og uff..

Men i tillegg så er jeg overlykkelig.. begynner faktisk å glede meg til fødsel.. tenker og drømmer om det... skal bli fantastisk å bli ferdig;)

Skrevet

Men hva skal få tiden til å gå litt fortere?

Å , det var bra det da, at jeg ikke er den eneste som er lei her.

Tungt å bøye seg, tung i kroppen og sover dårlig om natten.

Ikke mye moro det nei.

I tillegg er jeg en av dem med stor mage, så ukjente folk spør meg stadig om det ikke er like før... arg!!

Hjelper ikke akkurat det da.

Gleder meg ikke til selve fødselen, men til ALT etterpå!

Lykke til i kjedsomheten, jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...