Gå til innhold

Negativ test i går..

Anbefalte innlegg

Usikker på når min IKM er?? Hadde litt småblødninger 29.-30.- juli. Fikk ordentlig mens rundt 2. august. Fra hvilken dato skal jeg regne??? Har syklus på rundt 28 dager (men dette har vært veldig varierende etter MA i februar) En måned hadde jeg syklus på 22 dager , en annen måned på 25 dager. Tok en test i går ettermiddag, ikke CB, husker ikke navnet (?). Var dette for tidlig kanskje? Har noen symptomer, kvalm og mensmurring, er også litt trøttere enn vanlig. Er fullstendig fokusert på dette nå og veldig usikker..

Noen som vet??

Lykke til alle sammen, takknemmelig for svar..

Frida

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6047926-negativ-test-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fra den 2. august du skal regne syklusen. Spotting før mens regnes som forrige syklus. Så det er nok enda en liten uke til du har IKM. Skjønner at du er ivrig, men jeg ville ha ventet et par daget og testet med morgenurin! Lykke til :-)

Jeg fikk også forrige TR 2.aug., så da har jeg regnet ut at jeg har IKM tirsdag 29.aug. Så da har du det også, hvis du har 28 dagers syklus. Så det var nok for tidlig å teste nå ja, er enda 5 dager til IKM... Så vi får smøre oss med tålmodighet... Lykke til:)

Håpet er ikke ute!

Jeg er som deg, spotter (småblør) litt før selve mensen kommer. Siden min spotting begynte to dager før deg, og vi har like lang syklus - så skal du ha ikm på søndag 27.8 etter hva jeg finner ut. Så du kan vente til slutten av helga med å teste, Frida

Lykke til. Krysser fingre og tær for deg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...