Gå til innhold

Har egget festet seg/ikke festet seg nå??

Anbefalte innlegg

I natt har jeg nesten ikke sovet. Masse tanker kværner rundt i hodet mitt...er jeg blitt gravid er jeg ikke blitt gravid...Jeg holder snart ikke ut! Synes det var ille nok å gå på medisiner, men denne ventetiden er grusom! I dag jeg er på rugedag 8. Egget bør vel ha festet seg innen denne tiden, eller da eventult ikke gjort det innen den tiden...?

Er på jobb igjen. En ting er sikkert. Det var helt jæ...å være på jobb igjen. For meg var ikke dette bra. Gå rundt å late som at alt er bra, arbeidsoppgaver som hoper seg opp og masse å gjøre, og dårlig humør med fake ansikt, tanker som kværner i hodet, tiden som går supersakte, og ønsket om å bare være hjemme i mitt egent tempo og selskap. Kommer ikke til å gjøre dette igjen. Ble feil for meg. Mer deppa for å si det sånn....Kanskje også fordi jeg må sitte ved siden av den nygravide superstolte kollegaen min....snufs...

Fortsetter under...

Hei kjære deg.

Vil bare minne om at det kun er 1,5 dag til helga nå ;o).

Skjønner godt hvordan du har det akkurat nå, har vært der 1 gang selv. Jeg syntes tiden gikk litt fortere da jeg var på jobb, men en ting stod jo i hodet uansett om jeg var her eller der: Gravid/ikke gravid? Symptomer??. PHu. slitsomt. Da hjelper det nok ikke å sitte ved siden av noen som er lykkelig gravide heller. Men, man får jo håpe at det klaffer for deg og at dere to kan dele felles erfaringer etterhvert mht. graviditet ;o).

Jeg testet på dag 14 (eller var det 15) og da hadde jeg ganske tydelige symptomer. Jeg bare visste liksom. Men ikke alle har symptomer.

En spennende tid dette. Du er heldig som har kommet såpass langt i prosessen. Jeg venter på fryseforsøk etter selvbestemt abort i mai pga downs s. Alderen tikker og jeg stresser mer enn noen gang, det er også veldig slitsomt. phu.

Lykke til - og det blir nok snart din tur !

klem

Kjære Apriljente 66.

Ble veldig lei meg da jeg hørte hva du har gått igjennom. Det er jo helt grusomt! Endelig ble du gravid, og så skjedde dette...Forstår hvor tøft du har det også!

Lykke til klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...