Gå til innhold

Fortell om når dere sluttet å amme på natten...

Anbefalte innlegg

Siste måltid var 23.00 tiden i går kveld og vi har hatt første natt uten pupp. Det ble en lang time med skriking og trøsting fra 02.15 - 03.30. Reiste seg opp i senga og ville ha pupp (kos). Vi gav ikke etter og han sovnet tilslutt :-) - sover enda faktisk. Fikk da kl. 06.00.

Fortsetter under...

Vi kunne ikke tenke oss å kjøre "skrikekur" så vi har bare latt det gå av seg selv. Prøver først med smokk/kos når han våkner, men hvis han "sier" han er sulten så er han det og da får han pupp. Fra han var 12-14 mnd holdt det stort sett med litt kos for å sove videre.

Vi hadde "skrikekur". Var overstått på 3 netter.

Ikke så kjekt når det sto på, var værst de 2 første nettene, 3 natten var det bare litt små-surving som ga seg igjen nesten med en gang.

Lykke til!

vi hadde også en sk skrikekur da vi skulle reise bort en helg og mammaen min skulle ha gutten vår. Som hun sa, han må sove natten igjennom, tankene mine er tomme:)

Det tok tre netter, så var det gjort. Nå sover han fra ca 20 til 07-0730, uten en lyd.

Annonse

Hei.

Her sluttet vi med nattamming da gullet var 7 mnd. HS sa at han ikke hadde behov for mer på natten. Jeg hadde satt av en helg gubben var hjemme, og hadde stålsatt meg på lite søvn og mye skriking. Det første jeg gjorde var å ha ferdig kokt vann på ei flaske på nattbordet. var fast bestemt på å ikke gi pupp. Første natt voknet mini og gav beskjed om at han ville ha pupp, men han fikk kun smokk. han gråt i ca 30 min, jeg var i samme rommet hele tiden. Han sovnet etter 30 min. Neste dag våknet han ikke i det hele tatt, og etter det har han ikke fått pupp på natta.

Det viktigste er at vi ikke gir etter for gråten.

jeg reiste bort en helg. når jeg kom hjem ville gullet prøve om det gikk an å hykle høyt, men når det ikke gikk, så drakk `en litt vann og sov retsen av natta.

nå sover`n fra 20 om kvelden til 07 neste morgen.

Da snuppa vår var 9 uker, sov hun plutselig 3 av 5 netter etterhverandre uten mat (mellom 23 og 07) så da tenkte jeg som så at hun faktisk ikke trengte den nattmaten. Påfølgende netter fikk hun smokk når hun evt våknet på natten og godtok dette. Ble litt smokkløpig såklart, men har ikke spist på natta siden det (nå 16mnd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...