Gå til innhold

noe på gang? plis svar de som kan :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i natt med skikkelige menssmerter (hadde glemt hvor vondt det er, hehe) etter en time eller noe klarte jeg å sove noen timer, men våknet av smertene igjen etter en stund.. når jeg får kynnere nå så får jeg vondt nederst i magen (menssmerter) og det verker litt i ryggen.. er dette rier? aldri fødet før, så har ikke peiling.. når jeg var på do den ene gangen, (da hadde jeg skikkelige vonde menssmerter) så kom det litt blod blandet med litt slim... er det noe på gang?? er 10 dager over termin, så vil at noe skal skje nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen erfaring med fødsel dessverre, men det høres da virkelig ut som at ting er igang ja!!! Alle tegnen er jo der.....

Lykke til!!:o)

Skrevet

det er nok noe på gang, men mulig du har god tid enda......

Ta tiden mellom vondtene dine du.... Mens du pakker og dusjer og gjør deg klar!!!!

Når det er fem minutter mellom og de er jevne kan du reise, men det kan jo selvfølgelig stoppe opp også, men er du 10 dager på overtid vil jeg regne med at det ikke staopper opp

LYKKE TIL

Skrevet

takk for svar :) vondtene er langt fra regelmessige, og varer ikke så lenge.. men håper virkelig noe er på gang nå, kjenner at jeg er veldig sliten av å gå gravid, og vil helst slippe å gå til overtidstimen på sykehuset på mandag!

Skrevet

Du skal føde!! Jada, dette kan ikke være annet enn fødsel tror nå jeg da. Ring sykehuset og informer om slim/blod etc.

(PS: det blir vondere enn mensen... sorry ;)

LYKKE LYKKE til!! Snart har du et nurk i armene!!!! OG det SLÅR ALLE SMERTER!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ting er nok igang ja :) Du får gå litt rundt, pakke baggen som noen sier, vær litt i bevegelse, det pleier å gi fortgang i ting.

Lykke til, tvi, tvi for at du får en fin fødsel!

Har selv litt aktivitet i dag ( stikkninger rundt livmorhalsen) skal ha min tredje om en 4 uker.

Skrevet

har allerede blitt en del vondere enn mensen! hehe... jeg har hele tiden sagt at jeg skal prøve å føde uten smertestillende, men blir det mye vondere nå så tror jeg ikke at jeg klarer det :P hvor lenge er det riene skal vare når en reiser på sykehuset? mine kommer ikke regelmessig enda, men kommer litt ofte, og varer bare i 30 sekund ca.. håper bare at det ikke stopper opp nå, hadde egentlig gitt opp at fødselen skulle starte av seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...