Menthii Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Startet i dag tidlig med tungt, ømt bryst. Masserte når jeg ammet, men poden er 9,5 mnd, og vi ammer bare morgen og kveld, så begynner å ha lite melk. Har dere noen råd som kan hjelpe? Det er vel begrenset hvor mye jeg får ammet, når det ikke er så mye å gi? Takker for svar og hjelp! :-)
Blomman Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Hvis han vi ha pupp så er han bedre enn pumpa til å tømme. Bruk varme fra dusj el bad - da kan du håndmelke ut når du har satt i gang utdrivningsreflksen. På helsekost får du kjøpt lecitin - ta tre kapsler daglig til det har løst seg. Dererretr trapper du sakte ned til en pr dag som evt vedlikholdsdose.
Menthii Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Lecitin? Er det for å løse opp "knutene" eller hva er det for? Jeg har ingen markante knuter denne gangen, det er mest veldig ømt, men det er kanskje fordi at det ikke er så mye melk, så derfor kjenner man det ikke så godt...
Blomman Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 jo det løser opp fettet på en måte så melka renner lettere, men er ikke alltid man kjenner de kulene like godt - kan ha vært en tett melkegang du ikke har kjent, men hvis du er redd for bb så kan det kanskje være lurt å ta spes siden du ikke ammer så mye? Eller er varme og tømming rådet god bedring :-)
Menthii Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2006 Tusen takk! Da skal jeg prøve det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå