Gå til innhold

Tips mot hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt en fæl hodepine i et par dager. Har forsøkt å drikke vann og ta det med ro, men ingenting hjelper. Er det noen som har noen gode tips hadde jeg blitt glad. Haffe vært greit å ta en paracet nå ja.....men det er det jo bare å glemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting i veien for at du kan ta paracet selv om du er gravid. Ibux derimot, må du holde deg langt unna.

God bedring:)

Skrevet

Hei sann!!jeg er mye plaget med hodeverk.Det er ikke farlig å ta paracet.Det kan hjelpe å smøre tiger balsam i nakken å litt i tinningen..Pleier prøve det først,god bedring.kos.

Skrevet

Paracet kan du trygt ta, så får du kvitta deg med hodepina vettu. God bedring.

Skrevet

Isposer er også deilig! Jeg kommer ikke unna Paraceten, men jeg aktiverer også en ispose samtidig og legger meg på sofaen med den på panna etter å ha tatt smertestillende og er ganske funksjonell igjen etter tre kvarter. Migrenestift som du får kjøpt på apoteket er også godt å gni på pannen.

Skrevet

heisann! Sliter med det samme, og gjorde det forrige svangerskap og. Legen sa da at me kunne ta de samme doser paracetamol som om me ikkje va gravide. Men hjelper det ikkje, og du kunne tenkt deg ta nokon til, så skulle det skje i samråd med lege. Ibux skal du som sagt holde deg unna. det inneholder ibuprofen som kan vere uheldigt for knerten i magen. Elles kan du og prøve skylle nasa med saltvannsløysing (miwana o.l). Det kan hende det er noko som ligg og irritere nasalt Håpe du blir kvitt hodepinen!!

Ha ein fin dag =)

Skrevet

Hei

Sliter med det samme i enkelte perioder. Plaster og paracet tar ikke det værste, men frisk luft hjelper på meg iallefall.

Skrevet

¨ser du har fått noen tips allerede,men du kan jo prøve akupunktur..

jeg er plaget med ofte,og kraftig migrene,men er mye mye bedre nå!..

heller ikke skadelig med parcet.

god bedring!

Skrevet

Hei damer

Takk for mange gode tips!! Ble litt sjokkert over at jeg kan ta paracet. Det var jeg helt sikker på var utelukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...