Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hjelp! Jeg er kommet til uke 20 og føler jeg ikke får puste om natta skikkelig. Er dette normalt??? Vet jo at en kan bli mer andpusten når en er i aktivitet og sånn, men synes dette er veldig rart, ligger jo helt i ro. Føles nesten som om jeg ikke får nok luft. Har prøvd med 2 puter og masse frisk luft, men hjelper liksom ikke... Noen som har det sånn eller som vet om dette er vanlig?
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Det jeg vet er at slimhinnene i kroppen hovner litt opp pga økt blodmengde....Er du tett?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 jeg er i uke 14 og føler at uansett hva jeg skal gjøre for noe for jeg ikke nok luft. Blir liksom sliten av å gå til butikken. Har det samme som deg om natta og, ligger og kjenner at jeg liksom blir kortpustet. Utrolig plagsomt egentlig. Kjennes ut som skikkelig dårlig kondis bare at jeg jo ikke har anstrengt meg. Mystisk! Så hvis du finner ut av det så si ifra!!
Trampe82 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg har det samme, kan våkne på natten og føle at jeg blir kvalt.. er ganske normalt.. livmoren presser mot magesekken, den mot mellomgulvet, så mot lungene.. jeg får hjerteklapp pga sinusknuten er overarbeidet pga større trykk så må lungene kompangsere for å få blod rundt i kroppen, derfor får jeg pusteproblemer.. Er ikke farlig...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Tusen takk for alle svar :-) Betryggende å høre at det er "normalt" og at flere har det samme. Får satse på at det er livmora som presser på. Er litt tettere i nesa enn vanlig også, så er vel sånn som følger med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå