Gå til innhold

Vognpose - Lammy dunpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har falt litt for denne, det jeg lurer på er om noen av dere vet noen nettbutikker som selger denne rimeligere enn den finnes her til lands? :)

For ordens skyld, det er den med bamse inni vi har lyst på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror kanskje det er en dame på finn som selger de litt billigere en det som blir gjort i butikken

Skrevet

Ja, søk på lammy dunpose inne på finn.no. Der er det ei dame som heter Rita Holm som importerer disse fra utlandet. Hun holder til på Bekkestua i Oslo, så man kan reise dit å kjøpe eller få tilsendt i posten. Har ikke sett noen andre steder hvor de selger denne posen så billig(1800,-). Jeg skal kjøpe av henne, men må vente til september da hun ikke har inne XL versjonen i svart for tiden. Men jeg kan vel vente jeg til september jeg :)

Enig med deg at dette er en bra pose. passer fint i mindre bager .. Løp og kjøp!

Skrevet

Jeg får opp treff når jeg søker på Lammy dunpose, men det er ikke de med bamse inni :)

Den med bamse inni har jeg sett i butikker til rundt 1800 kr, så den som ligger på finn må være en litt annen type tenker jeg..

Skrevet

Bamse inni? Har ikke jeg sett. Har sett de som er på babyshop og det er ikke noe bamse inne den, det er den samme som er på finn.no

Lammy dunposene jeg har sett på babyshop koster 2400,- litt mer enn det tror jeg, men husker ikke helt. De jeg ser på finn.no Baby Nest Lammy dunpose XL fra Odenwalder koster 1800,- og er den samme som på Babyshop.

Hm, da tror jeg du har funnet en pose jeg ikke har sett. Dette er den posen som har lammeskinn i bunnen og dun på toppen, ikke sant?

Skrevet

Ja, den passer. Har prøvd den i en sånn. Men stikk på babyshop å prøv. Der har de både vogna og posen:)

Skrevet

Vi har den posen og brukte den til snuppa som ble født i beg. av februar og i ca. 2 mnd. Gikk helt greit i Dreamybaggen til Quinny, for oss for vi trengte den jo bare 2 mnd. da var det blitt for varmt med pose.

Skrevet

Hei!

Du har kanskje funnet den til nå, men vi har iallefall kjøpt denne posen på babyspesialisten. Regner med det er en kjede med flere butikker? Men tror den koster rundt 1700-1800 der, så det var jo ikke noe billigere enn det du har sett... Veldig fin pose:)

Skrevet

Den som heter lammy er det lammeskinn inni, ikke bamse. Vet ikke hva de med bamse heter, men det er samme produsent. Prisforskjellen er ganske stor, 7-800 kr tror jeg.

Skrevet

I Norge pleier den med lammeskinn å koste ca 2500, mens den andre med bamse inni ligger på 1700-1800 tror jeg. Begge er altså dunposer.

Skrevet

Noen som vet hvor de selger den med bamsen i Oslo? Har bare sett den på Babycare-butikker, og det ser ut som nærmeste butikk er i Drammen.

Skrevet

Har sett den både på Barneverden Alnabru og på Babyshop Ullevålsveien. De hadde størst utvalg på Barneverden. Der var det flere farger (limegrønn, rød, lyse blå...), men de nyeste fargene var 150kr dyrere. Svart , beige og mørke blå kosta 1799, de andre 1949, tror jeg.

Skrevet

Den med bamse inni heter Odemwalder Holly og er uten lammeskinnet i ryggen. Kun dunpose. tror kanskje også den er litt kortere (ikke XL)

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om noen av dere vet om Lammy dunposen med skinn får plass i OTH bagen, snuppa mi er 6 uker nå

Skrevet

Ja, den posen får plass. Har selv OTH vogn så dette har jeg sjekket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...