Gå til innhold

Navn på svenske butikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de forskjellige svenske barneutstyrsbutikkene heter - evt om de har webside? Helst da de som ligger i nærheten av Osloområdet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

happyland.se og babyproffsen.se er som ligger rett over grensen.Ser ut som om de har ganske mye utstyr, skal dit i morgen og loppe min mors visakort:)

Skrevet

Også har du Kattis Babyshop i Strømstad

Skrevet

På nettsidene til babyproffsen og happyland ser det ikke ut som om de selger Emmaljunga. Hvilke vognmerker har de der, dere som har vært der? Da Emmaljunga er svensk bør det jo være litt billigere i Sverige, men ikke vits i å dra over dersom de ikke selger merket!?!

Ser Kattis i Strømstad har det. Noen som har greie på pris på Emmaljungavognene i Sverige?

Skrevet

Joda, de selger Emmaljunga på Babyproffsen!:) Vi kjøpte vår der:) Og ja, det er noen kroner å spare... For det første er de noe rimeligere i utgangspunktet, og for det andre så utgjør kursen ganske mye når det er snakk om så store beløp.

Og NB! Stelleveska til Emmaljunga var 200 kroner billigere i Sverige! Så hvis du skal over grensa likevel...;) Var i Sverige på sommerferie, og fant ut at vi hadde gjort opp til flere gode kupp hos våre gode naboer i øst;)

Skrevet

Tok en snartur innom her jeg..

Vi kjøpte Emmaljunga vogn i Sverige.. Kattis..

Sparte over 1000,-!! Tror vi sparte nesten 1500,- også jeg..

Du kan også kjøpe Britax bilsete og "understell" til setet som du kan ha på Emmaljunga vogna. Dette MÅ kjøpes i Sverige, de har ikke dette i Norge! Veldig praktisk! MEN Britax setet er litt dumt, du må ta av nesten hele bilselen for å få barnet ut og inn av det. Det er ingen hempe under setet.. Syns det var veldig tungvint i begynnelsen, men blir jo "vant" til det da...Vi bruker det da enda, og Emilia er nå 5 mnd.

Skrevet

Hei!

Kattis i Strömstad (ligger ved hovedveien inn mot sentrum) har først og fremst kjempegod service! Kjøpte Basson-vogn der (utgående modell som var nedsatt i pris). Stoffet var litt bomullsaktig så jeg burde kanskje skjønt at den ville blekes..... Og det gjorde den! På to måneder var den blit kjempestygg, jeg mannet meg opp og tok med vogna ned, regnet med problemer.... MEN ble vist inn i butikken, fikk velge hvilken ny Basson-vogn jeg ville ha (selv om de ikke var nesatt i pris!) Det ville ikke hvem som helst ha gjort!

Har vært på både Happy-baby-shop på Svinesund og den baby-butikken på Nordby og handlet noe men der er det laaaaangt fra så god service!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...