sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Hvilke erfaringer har dere med dette sykehuset? Er dere fornøyd med behandlingen? Hvordan ble såret etterpå? Tusen takk for svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6046969-er-det-noen-her-som-har-tatt-keisersnitt-p%C3%A5-b%C3%A6rum-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg tok et hastesnitt på Bærum sykehus for snart 9 mnd. siden . Erfaringene mine er at de er profesjonelle, rolige og hjelpsomme - men mine tanker i ettertid er at jeg savner en person som kunne gi meg overblikk på situasjonen, dvs. svare på alle de spørsmålene jeg selv ikke visste at jeg hadde.. Min situasjon er nok litt annerledes enn andres, da jeg fikk et prematurt barn grunnet svangerskapsforgiftning, med påfølgende HELLP syndrom, noe som gjorde at jeg lå lenge på intensiven etter operasjonen (flere dager), mye morfin, skyhøyt blodtrykk, lave blodplater - i ettertid har jeg skjønt at det var høydramatisk. Damene på barsel var kjempesøte med babyen vår Sykehuset i seg selv er flott - men jeg hadde enerom i etterkant. Vet ingenting om fellesrommene. De hjelper til med alt du vil, kan spørre om alt hele døgnet - litt dårlig med mat til pappaene da.. Såret grodde kjempefort, tok av plasteret etter 4-5 dager på meg, nå er det rosa, litt hardt, men veldig rett og fint (er litt stolt av å ha et sånt arr - som 'bevis' på hva vi har vært gjennom ) Har fått igjen følelsen i huden rundt også, jeg. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6046969-er-det-noen-her-som-har-tatt-keisersnitt-p%C3%A5-b%C3%A6rum-sykehus/#findComment-6050539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå