Gå til innhold

I dag har jenta mi vært litt slitsom.

Anbefalte innlegg

Hun er 12 uker. Har hatt vanskelig for å roe seg når hun har vært trøtt, og har gnagd mye på hendene sine. Jeg håååper virkelig ikke det er tenner som har begynt å plage henne. Storebror fikk sine første to tenner da han var 4 måneder..

Uff, hva gjør dere på slike dager når dere omtrent ikke får tid til å sette dere ned med en brødskive og en kopp te, fordi minsten bare vil bli båret rundt?

Til vanlig kan hun ligge lenge av gangen på gulvet, leke med babygymmen eller bare kikke rundt og småpludre.. Og hun pleier å sove mye.. (tilsammen kanskje 6 timer i løpet av dagen).

Fortsetter under...

Hehe, du beskriver ganske bra korleis dei 4-5 første månadene var hos oss :o) Guten var veldig blid og fornøgd - så lenge han kunne sitte på fanget eller henge over skuldera på meg mens eg vandra rundt i huset. Sov ca 1t til saman i løpet av dagen. Huff, eg er glad den tida er over...

Det er klart at det er slitsomt når babyen er meir krevande enn til vanleg. Det er jo mulig det er tenner som plagar ho, spesielt sidan storebror fekk tenner tidleg han og. Ellers så har vi hatt dagar der guten vår har vore aldeles "umulig" utan at vi nokon gong har funne ut kvifor.

Forhåpentligvis er alt tilbake til normalen igjen i morgon :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...