Gå til innhold

noen andre med ikm rundt 3 sept??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi slå følge i jakten på en spire hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja...trodde jeg hadde det, men sjekka nå og det er ikke før 14 sept...

Men kan jo ta følge for det:)

Skrevet

har i begynnelsen av september.. men dato er jeg ikke helt sikker på :)

Skrevet

da må vi holde sammen, denne mnd skal det bli baby boom på bli gravid siden hehe

Skrevet

Jaaaa jeg er med! ;) Har ikm 2. september.

Skrevet

Jeg får prøve å huske disse nicka her da, så jeg kan følge med på hvordan det går med dere neste mnd:) Det blir spennede, håper det klaffer for oss alle:):)

Hvor lenge har dere prøvd??

Skrevet

Sanne 3pp ser jeg da... :)

Skrevet

ja vi får holde sammen å følge med, vi har prøvd i 2 år nå vært gravid 2 ganger men begge endte i ma. så nå VIL jeh ha en spire som blir i 9 mnd

Skrevet

Dette er 3pp tror jeg det var? Jeg har vert klar lenge, men samboer måtte overtales... Han er helt med nå;)

Skrevet

jeg har oxo hatt en MA, i uke 15 og svangerskap på utsiden av livmoren.

To MA`er...er ikke det ganske uvanlig?

Skrevet

Godt han er med nå da, de er gjerne litt trege..

:)

Skrevet

jo de sier det ikke skjer så ofte, men har hatt 2 sa å jeg før det så jeg stoler ikke helt på statestikken. men har to friske barn å så nå går det nok bra når jeg blir gravid igjen, får veeeldig tett oppfølgning på sykehuset

Skrevet

Ja det hadde blitt litt upraktisk uten han... Heh..

Skrevet

Jeg trodde også min var rundt der.. 5-7 sept.. Men i kveld så blør jeg. eller spotter? Blødblandet utflod i allefall...

Skrevet

Jeg tror jeg har IKM 3. eller 4. september, men er litt usikker på EL-datoen, fordi tempene mine har vært litt rare. Hadde en MA 1 august, så dette er 1. pp denne gang, men prøvde i nesten 2 år før jeg ble gravid sist. Så håper på en liten spire snart, og at den vokser seg stor og sterk.

Snupp ønsker seg spire, ser at du bor i Svelvik. Jeg bor i Lier, det er jo ikke så langt unna. Morro om vi kan få klaff samtidig da. Bli med på treff neste uke vel, det er for alle Drammensjenter, gravide eller ei. Så kan vi sammenligne symptomer. :o) Treffet er neste onsdag, 30. august.

Skrevet

Jeg har ikm ca 2. september. Kjempespennende!!! Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...