Gå til innhold

Litt redd...


Lykkelig 2 barnsmor <3

Anbefalte innlegg

Om lørdag da jeg stod opp "blødde" jeg likssom, men det var ikke rødt, mer brunt. Det ga seg ganske fort, og var ikke sånn kjempe-mye, men er redd. Noen som har peil på hva det kunne vært? Var på UL for en uke siden og da var alt helt fint. Er 9 uker på vei i morra. Håper noen kan hjelpe meg litt her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Eneste jeg kan si er at det er mange som har blødd litt og alt har vært bra for det.. Synes faktisk det er ganske mange som blør litt jeg. Har heldigvis sluppet det selv. For man blir jo engstelig.

 

Men du hadde ikke vondt? Og bare på lørdag? Da tror jeg nok ikke det er noe farlig.. men hadde jo kanskje vært greit å tatt en Ul for å sjekke så DU kan få slappet litt av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brun utflod er ofte litt gammelt blod som kommer ut. kanskje har du fått en liten rift i kjeden under sex eller noe... små blødninger er helt normalt da kjeden er veldig følsom og blør lett! Så lenge det ikke er friskt blod og i store mengder så kan du nok bare slappe av:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke bare bare å prøve å roe seg selv ned når man er så engstelig (snakker av erfaring)

 

Jeg ville ringt legen i dag, og fått sjekket opp dette.. jeg hadde ikke klart å roet meg ned.. selv om jeg egentlig visste at det var ingen fare..

 

Jeg skjønner deg veldig godt at du er redd, så bare ring legen din å snakk med han/hanne,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...