Gå til innhold

Ok, da har jeg stått opp igjen... :-( (sutreinnlegg)

Anbefalte innlegg

og sitter her med et stort glass sjokolademelk! F.... jeg hater halsbrann!! Jeg blir så sur!! Helt håpløst å få sove...... sover jo bare maks 1,5 time mellom hver tissepause også så nå er jeg kjempe fornøyd........

Sutreinnlegg..........

Fortsetter under...

Ganske mye oboj i den melka da! Så sååå sunn er vel ikke den heller. Liker ikke melk....

Halsbrannen har jeg hatt i et par uker nå. Kommer om kvelden. Kommer og går på en måte. Værst når jeg legger meg. Må få ordna så jeg sover sittende tror jeg. Om natta som nå varer det lenge. om kvelden varer det kanskje noen minutter av gangen.

Annonse

Ka me å legg nå under madrassen på hodeenden av senga, sånn at du kommer litt opp? Du kan jo ha en pose mandla på nattborde også, så knasa du bærre ett par i halvsøvne når det bynn å bi ille... vesst du ikke prøv nå a alle pillan og flytende teng de kjøp på apoteket...

Huff kor slitsomtdet må vær å søv maks 1,5 time i slengen.. æ sov nu stortsett heile natta, maks en tissepause...

Syns halsbranen blir værre av mandler jeg da... Har en flaske Gaviscone på nattbordet, og det hjelper så jeg får sovnet. Så tar jeg en liten sup hver gang jeg er oppe å tisser. Tar ikke mye av gangen, så jeg overskrider ikke døgn dosen. Også tar jeg kun på kveld/natt,selv om den kommer om dagen også. Er viktigere å bruke den så jeg får sove.

3 puter er også kjekt ;)

Annonse

Her er nattens historie:

Lå å vrei meg til kl 0100 ca. Orket ikke stå opp å slå på pc`n igjen. Grinete. :-)

Sovna og våkna 0215 ca. Tissa og vrei meg videre. Krangla litt med bikkja for hun har av en eller merkelig grunn begynnt å sove utenfor dodøra!?!?!?!?! (litt søt også da)

Sovna etterhvert og våkna 0345, tissa og la meg, opp igjen klokken 0430 ca, tissa og la meg. Vrei meg en stund og våkna av klokka 0600.... Hurra.......

Ja, jeg må bygge opp så jeg kan sove "sittende" Ellers er det værst hvis jeg er så DUM at jeg legger meg på høyre side..... venstre er best!

Men i dag er jeg like blid............ :-)

Vi ses i natt igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...