@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Var ute og luftet hunden, kom inn og tok av han båndet og sa bli. Dette gjør jeg alltid slik at jeg kommer meg opp trappen uten at han velter meg over ende. Går inn på stua og setter meg ved dataen, nå nesten 20 min senere begynner jeg å lure på hvor hunden er, han ligger jo ikke i senga si!!! Ut i gangen og ned trappen og joda der sitter han trofast og venter på at jeg skal si kom Dakar hunden min Dette er jo det "verste" som har skjedd da, har vert på butikken og handlet en gang og skulle hjem, plutsleig kjører jeg forbi en inustribygning som ikke ligger på veien hjem til meg Hadde tatt av i et kryss jeg ikke skulle!!!!! Sambo ler godt av meg da Andre som har noen morsomme historier å dele????
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Herregud for en flink hund du har da!!! =) Jeg er veldig distre.. Jeg leter etter mobilen mens snakker i telefon... og det samme med brillene når jeg har de på istedenfor linser... leter og leter.. men finner ikke.. så har jeg det på meg eller snakker i det..
K-mor m to barn i hus Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 morsomt og morsom... Jeg kan være kjempeivrig med å prate om no spessielt, og plutselig så detter jeg helt ut.. "øøøh.. hva var det jeg snakka om?" spør jeg.. Greit å vite om folk rundt meg hører etter hva jeg sier.. og i det siste har dette skjedd med ting rundt meg jeg skal gjøre.. F.eks jeg skulle stikke innom en liten kjøpesenter, og så apoteket for å handle paracet... istedenfor å tenke på "paracet" så tenkte jeg på det lille kjøpesenteret.. Vel da jeg kom inn der så tenkte jeg "hmm..hva nå?" snudde og gikk hjem, og da husket jeg det selvfølgelig...
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 23. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2006 Må si jeg ble litt imponert selv også Han bruker jo å lyde, men det var jo voldsomt så flink han var liksom Han fikk masse skryt også har han fått noe biff vi hadde til middag som belønning
Tulipa Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Fint å høre om flere "tåkete" hoder. Jeg skulle i bryllup forrige helg. Måtte ut og handle et smykke. Skulle også ordne en del annet. Gikk så inn i en smykkebutikk, fant et smykke, kjøpte det og gikk fornøyd ut igjen. Rett borti gata gikk jeg forbi en gullsmed og kom plutselig på at jeg skulle jo ha et smykke! Jeg gikk inn, fant et jeg likte, kjøpte det og gikk fornøyd ut igjen - helt til jeg kom på på at det var jo det jeg gjorde i den forrige butikken også!
msbu Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Tror ikke jeg er blitt mer distre ennå, men det er vel ikke jeg den rette til å svare på.... (spør mannen min i stedet ) ). Det er litt moro dette med "ammetåken". Vi blir nok noe mer distre, de fleste av oss. Husker da jeg fikk min forrige. Jeg følte meg ikke direkte distre, men jeg hadde store problemer med å følge samtaler. Jeg kunne sitte og høre på det andre sa eller spurte om, men det kunne gå "lang" tid før jeg oppfattet at det var meg spørsmålet var ment til, og svaret kom derfor ofte eller litt vel lange pauser... ) Jeg har vel alltid vært noe distre. Det har derfor vært en befrielse å kunne skylde på ammetåken... Men nå er min yngste blitt 6 år, så den unnskyldningen har liksom ikke holdt mål på noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå