#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Min siste mens var den 21juli og hadde en syklus på 32 dager(tok el tester)legen fant ut i dag at jeg var 4+5uker.Når blir termin da?min egen er 3mai..stemmer det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg brukte den inne på babyverden.no Der kan man velge å legge inn siste mens eller befruktningsdag (eggløsning). Ettersom jeg ikke har regelmessige sykluser og jeg faktisk vet EL-dagen, så bruker jeg den siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2006 mmm...fikk frem at jeg var kun 4+1 der men det stemmer jo ikke helt.Merkelig greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg fikk fram at du var 4+2 og termin var 4/5 2007. Brukte terminkalkulatoren på denne sida. Ellers så ønsker jeg deg lykke til videre med spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Glemte å skrive at legen alltid tar utgangspunkt i en syklus på 28 dager. så ifølge den er du idag 4+6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå