Winterlady Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 ..så skal du få mat og masse kos av mor..!" Sukk...kan det ikke skje noe snart?!? Begynner å bli utålmodig ja..
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 heisann....sendte sånn "tankeoverføring" til babyen din jeg...låvte å komme snart...=0) du er snart med termin nå,heldigris.
Winterlady Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 He he, takker og bukker! Prøvde meg på litt intens aerobic her på stuegulvet, men får ikke kynnere en gang... Min venninne lovte på tro og ære å ikke føde før meg, men det var ikke gutten hennes enig i tydeligvis- han kom som et skudd i helgen som var !
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 ja,er det ikke typisk?? når man vil,så nytter ingenting...sitter selv å lurer på om noe er igang,men hehe,jeg husker ikke hvordan ting var....(10år siden sist)...men noe helt annet enn kynnere,ja det er det...vi får se...surt at han sneik i køen da.men du blir snart sendt du også skal du se =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå