Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Har termin om 2 uker, men mangler navn.... Dvs...vi klarer ikke å bestemme oss... Syns alle disse er fine... Vet ikke om vi får jente eller gutt... Kan du rangere disse navnene? Har en gutt på 1 1/2 år som heter Henrik... Jente: Filippa, Helena, Felicia Gutt: August, Filip, Ludvig Vil gjerne høre meningen din, og om du ikke liker navnene så er det helt greit! Det er jo din mening, tåler å høre det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Jente: 1. Filippa (det fineste jentenavnet som fins) 2.Felicia (nydelig navn det også) 3. Helena (helt greit) Gutt: 1.August (tøft navn) 2.Filip (Litt vestkant gutt, men fint) 3. Ludvig (helt greit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Tusen takk for svar!!! Vi liker også Filippa!! Men har skikkelig guttefølelse og da er det så vanskelig med valget.... Men liker August best..! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noegodtivente Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 En må vel ikke ha bestemt navnet på forhånd, kanskje det hjelper og se barnet før dere tar en avgjørelse? Jente: 1. Helene ( jordnært og koselig) 2. Felicia 3. Filippa Gutt: 1.August 2.Filip 3.Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Filippa: synes det blir litt sånn "overklassenavn"... Helena: helt ok Felicia: samme som Filippa. Også tenker jeg på Mummitrolla, er det ikke en Felicia der? August: Koselig navn! Filip: Samme som Filippa Ludvig: Koselig og et "ordentlig" navn. Gutten vår het det et par dager, men så ombestemte pappan seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Heisann Fillippa- Synes dette navnet er fint, litt tøft samtidig pent helena - pent, men ikke noe sånn ekstra liksom. Felicia - Et navn jeg ikke blir helt klok på.. står litt sånn midt i mellom for meg.. Synes Fillippa var finest av jente navna dine;) August - hm.. synes ikke noe særlig om.. Fillip - aldri likt dette guttenavnet.. Nevøen min heter det og han er verdens nydeligste.. men... klarer ikke helt det navnet.. Ludvig - Kjempe søøt navn, sønn til venninna mi skal hete det. Tenker jo litt på han i flåklypa da, men han er jo bare søøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 Filippa og Felicia: Dillete tullenavn Helena: Ville helst valgt HELENE August: Nydelig Filip: kjedelig, for engelsk Ludvig: koselig, men ikke det "smarteste" navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lydia Epiphany Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 Fine alle sammen, se an barnet dere, så forteller han/hun dere nok hva han/hun heter Lykke til med fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #9 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har en datter som heter Filippa og jeg er veldig fornøyd med det navnet. felicia synes jeg også er kjempefint! Helene liker jeg ikke spes godt..... Selv sliter jeg med guttenavn :-(((( Jentenavn er mye enklere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #10 Del Skrevet 25. august 2006 Filippa Helena Felicia Ludvig August Filip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #11 Del Skrevet 25. august 2006 1. Helena - veldig fint navn 2. Fillipa- tja... 3. Felicia- liker ikke 1. Filip- helt greit 2. August- tja 3. Ludivg- liker ikke i det hele tatt, van Beethoven liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bubbs* Skrevet 25. august 2006 #12 Del Skrevet 25. august 2006 Enig med nil@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #13 Del Skrevet 25. august 2006 Hva med Filip August ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varg veum Skrevet 25. august 2006 #14 Del Skrevet 25. august 2006 Jentenavnene vet jeg ikke hva jeg synes.. Men gutt..klart August:) Har selv en Benjamin August i huset .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #15 Del Skrevet 25. august 2006 Helene hvis jente, og August hvis gutt! Kjempevakre navn, som jeg liker kjempegodt... Å de er ikke alt for vanlige heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 25. august 2006 #16 Del Skrevet 25. august 2006 Av jentenavnene liker jeg bare Helena, de andre blir for sære på en måte.... Av guttenavnene liker jeg August best! Flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå