~falck~ har fått baby! Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Lider av uhelbredelig flyskrekk og skal fly i morgen... Går det bra? Kan noen se?? Føler meg dum, men er oppriktig redd... Hilsen
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Ser mye nervøsitet rundt deg og dette, det er direkte fælt! Får ikke opp noe at noe skal skje imårgen, går nok HELT fint:) sov godt, å ikke tenk på det du! Lider av det samme selv jeg,hver gang jeg å kjæresten skal ut å fly er jeg så redd for ALT, sikker på at en bombe skal sprenge oss i lufta..huff.. Er ikke så lett å være kjemperedd..det vet jeg! Men ta det med ro.. Lykke til da,håper du greier deg fint gjennom reisa uten å være for nervøs! klem
~falck~ har fått baby! Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Takk for svar... Jeg ER redd!! Men skal nok klare å komme meg gjennom:))
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 hi, maybe intead of just thinking about all the bad things that could happen you should try and think about what you would do if these things happened, figure out a plan, like sit somewhere in the plan that will make you feel safest etc, i think i remember dr phil saying that, and he is always so wise
Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 hehe..det var en god ide! Dr.Phil er en bra mann med bra råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå