Gå til innhold

TIL DERE SOM BLE STØTT AV MITT INNLEGG :ABORT.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg skrev inn den adressen var ikke fordi jeg ville lage kvalm!!!!! Jeg gjorde det fordi at kanskje noen hadde interesse av å se det. Det første du ser på denne siden er ikke bildene,men noen som skriver om abort.De er abortmotstander,IKKE jeg.Forstår om noen må ta abort,og at det er et vanskelig og sårt valg for dem.

Jeg var også litt i tvil angaende å beholde mitt barn da jeg var gravid,men denne siden hjalp meg til å bestemme meg for at jeg ville ha barnet.Derfor tenkte jeg at kanskje andre også ville ha det.Men om jeg tok feil så er jeg lei for det.

Om noen har blitt støtt av dette så beklager jeg på det sterkeste.!!!!!!!

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Og jeg håper at dere som velger å gå inn på denne siden, aldri vil la denslags propaganda styre deres valg! Dette er filmet i et østblokk-land, og av et foster som er mye eldre enn 12 uker! Altså ikke relevant for oss her i Norge i det hele tatt!

Da jeg fikk høre om abort siden her inne ble jeg litt nysgjerrig og tittet inn da var jeg 6 uker på vei, og det var det kvalmeste jeg har sett noen gang. Jeg er ikke mot abort, og ble det heller ikke etter å ha sett den siden. Men da jeg var gravid i uke 8 hadde jeg en MA det gikk egentlig greit det, men tanken på at jeg måtte ha en utsrapning skremte meg mer enn det å ha mistet spiren min. (heldigvis for meg slapp jeg dette)

Denne siden er etter min mening en skremsels propaganda på sitt værste, og kan sammen lignes med at noen hadde lagt ut film med et keisersnitt med alt blod, gørr og innmat for å få folk til å føde selv, eller komliserte fødsler der babyer blit tatt med tang eller sugekopp. inne på en side for fødende. Slike ting skremmer når du står overfor situasjoner der du kansje må igjennom akkurat dette.

• 3 uker senere...

Annonse

Repekter andre og deres valg, selv om du ikke mener det samme.

Jeg er imot abort, har alltid vært det, og vil alltid være det. Men det er MIN mening, og andre må jo få lov til å mene noe annet. Jeg velger å beholde mitt barn, fordi jeg vet at jeg klarer det. Men det kan jo hende at ei annen jente på samme alder som meg (jeg er 23, 24 når jeg føder), som føler hun ikke vil klare det. Da er det HENNES og INGEN andres valg å ta abort. RESPEKT er noe noen her inne burde lese litt mer om tror jeg (snakker ikke bare om innlegg på denne debatten nå). Men dette er jo en side som har blitt oppretta for at vi skal kunne snakke sammen og støtte hverandre, ikke for at vi skal slenge dritt til hverandre og skremme hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...