Gå til innhold

Mere stas å få jente??

☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Hva er det med alt dette snakket om å få jente??

Jeg leser bl.a på gutt/jente sidene på BIM og det er flere innlegg om hvor utrolig stas det er å få en jente (eller lita prinsesse da som de fleste kaller det!) Alle ønsker så himla mye en jente og gjør alt man kan for å få det.

Jeg skjønner dte liksom ikke - er det så mye bedre å få en jente?

Selv har jeg har gutt og ønsker meg ikke noe spesielt neste gang - det er faktisk det samme hva man får. Ønsker meg bare et barn til å bli glad i. Om det er gutt eller jente er meg helt likegyldig!

Kjenner jeg blir litt irritert av å lese at "YEEEES endelig får jeg jente" (fordi man har en gutt eller to fra før).

Er vel gøy med både jenter og gutter vel - skjønner liksom ikke greia her.

Greia er den at jeg leser aldri om noen som skriver dette når de skal få gutt, eller at de ønsker seg gutt!?

Noen er så gale å drar utenlands for å få jente - blir kvalm jeg.

Skjønner at folk synes det kan være gøy å prøve noe nytt, men føler at det nesten bare gjelder de med gutter fra før.

Jaja, måtte bare få luftet meningen her, hehe!

Fortsetter under...

Litt "mammating" det der med å ønske seg jente tror jeg.

Må innrømme at jeg ønsket det jeg også, da min samboer har to gutter fra før, han ønsket helt klart en jente, men det skjønner jeg jo, stas med begge deler. Jeg for min del håpet å ikke bli den eneste jenta i flokken, men jeg gleder meg da enormt til gutten min kommer, tro ikke annet. Det er LOV å ønske.

Jeg blir mer provosert av all dette prinsesse og prins tøvet jeg, litt må man få irritere seg over når man er full av hormoner. Prins og prinsesse, hva er det da? Hva er galt med datter og sønn?

Huff, jeg skrev selv et innlegg akkurat nå hvor jeg først etter å ha lagret det leste at det så ut som om jeg absolutt ønsket meg en gutt til! (Blir litt motsatt det da). For oss er kjønn på babyen en ting vi ikke tenker noe på, men sønnen vår ønsker seg veldig en lillebror! Og selv om det hadde vært innmari koselig med ei lita jente (for å ha en av hver), har jeg tro på at smurfen vil ha innmari stor glede av å få en liten bror :-)

Tror det kanskje ofte kan være litt sånn jeg, at folk formulerer seg litt feil, og så er det kanskje noen som er veldig ømtåelige på dette emnet som reagerer på innleggene? Kan ikke tenke meg annet enn at de aller fleste blir lykkelige uansett kjønn på babyen, så lenge alt annet går bra!

så lenge de er friske så er det ikke så nøye hva det blir..

har 2 gutter og fikk ei jente nå i sommer.klart det var gøy å få ei jente,men jeg ble overrasket for jeg trodde det ble en gutt.her var det pappaen og guttene som ønsket seg ei datter og en søster..

når alt kommer til alt så vil jeg tro at alle barn er velkommen uansett kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...