*Udon'tKnowMe* Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Ringte til jordmor fordi jeg har vært dårlig hele dagen + dårlig med liv..så da ble det sjekk da.. Baby har det bra, og det samme har jeg =) Har masse modningsrier som hun kalte det, og nesten 2 cm åpning.. Jippi, framgang =)=)=)
C-millan ) Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Så bra at alt er bra, da er du nok snart igang med fødselen... Lykke til:-)
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Oj!! Da skjer det jo saker og ting hos deg da! Spennende.. Sukk.. Ennå noen dager å vente her i gården sikkert! Men, LYKKE TIL!
Bilba og gutta :) Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Heldiggris!! Jordmoren min nekter å sjekke modning...hun sier at det ikke er noen vits...kunne nå tenkt meg en sjekk jeg da. Har hatt modningsrier i over en uke, så det kan jo hende det har begynt å åpne seg...og i så fall kan de jo røske litt oppi der for å ffå fortgang på ting. Sover nesten ikke om nettene pga de vonde modningsriene og ryggen verker...men allikevel nekter hun å sjekke. Vurderer å ringe føden på ullevål i morgen og høre om de kan ta en sjekk, men det har de neppe tid til. Lykke til da!!!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2006 Thank u guys =) Masse vondter i natt også =) Nå reiser jeg til tromsø på Ultralyd.. siste måling nå, 2 dager før termin =)=)=)=)
CecilieTerese Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 her skjer det ting også.. har hatt småvondt i hele natt, å har hatt det hele morgenen også. får håpe vi blir innlagt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå