Gå til innhold

Flere her som deltar i den norske mor- og barnundersøkelsen??

Anbefalte innlegg

Er bare litt nysgjerrig jeg. Selv er jeg med med begge tullene våre, eldstemor er straks 4 år og minstemor litt over et halvt år. Interessant undersøkelse, men sinnsykt mange spørsmål - ikke alltid like lett å huske hvor mange skiver med leverpostei man har spist ;0)

Fortsetter under...

Har nettopp svart på mitt fjerde spørreskjema, som kom da minstemor var litt over halve året, nå er det ett år til neste gang, så jeg - sjekket på http://www.fhi.no, der står det mye om mor-og barnundersøkelsen. Blir helt andpusten av alle spm. jeg, hihi, men det går jo til et godt formål da! Bra det bare er ett skjema for fedrene, ellers hadde gubben min takket av for lengst, har ikke tålmodighet til sånt han.

Annonse

Annonse

Jepp, vi er med. Men forrige spørreskjema var då han var ca 6 mnd, og då fekk han berre mm. Blir nok vanksleigare å huske alt på neste skjema...

Men eg ELSKAR spørreskjema (nesten over alt på jord), kan fylle ut skjema dag ut og dag inn om det skulle vere nødvendig :o)

Jeg er med,syns det er bra at en er med og hjelper til om en kan til å finne ut av ting.

Men jeg er ikke med på den der med diabetes-gen tingen,syns det blir mye med alle de avføringsprøvene om de finner ut at barnet har genet.

Guttungen måtte ta slike prøver pga sykdom da han var mindre,og det syns han var skikkelig ille,da var han 4 år,og likte selvfølgelig ikke at noen skulle ta bæsjeprøve av han,syns det var ekkelt. Derfor har jeg ikke vesla med på den.

Vi er med både mannen og jeg . Ettersom jeg er langt over gjennomsnitt når man får barn syntes jeg det er viktig å være med ettersom det ikke er så mange på vår alder som tross alt får barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...