Gå til innhold

uffamei så dårlig stemning....

Anbefalte innlegg

ble plutselig så dårlig stemning her inne... kjempetrist synes jeg... begynte å bimme for et par måneder siden og da var det superkoselig her! alle var så snille og greie... og så begynte det plutselig å droppe in den ene spydige kommentaren etter den andre.... håper vi kan bli som vi var før..... ellers tar jeg nok en pause her snart, for det gir meg ingenting lenger hvids det bare er krangling... og jeg gidder ikke å sitte å grue meg for om jeg skal få noen ikkestøttende og ekkle svar fra anonym....... kan vi ikke begynne fra start... de anonyme som tør.... skaffer seg et nick... vi prøver å være støttende og oppmuntrende... liker man ikke noens inlegg så hopper man over det isteden for å svare spydig.....?? husk hvorfor vi er her... jeg skal også skerpe meg...... vet jo at det er så kjempemange koselige jenter her!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044943-uffamei-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-stemning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kost meg hver dag siden jeg kom her inne. I kveld ble det litt tullball ja. Men når vi får skværet opp så håper vi det skal gli over. Jeg og' håper de anonyme kan finne et nick annet enn "anonym". Mye koseligere det. Ikke slutt, "lengter", å komme hit. Vi trenger alle å snakke med noen i samme båt.

Vennlig hilsen Lone

jeg har også kost meg helt fram til for noen dager siden.... men vi skal vel få det koselig her igjen!! de fleste er jo helt fantastiske jenter her!! jeg blir her på bim så lenge jeg ser at man støtter hverandre... så lenge det gir meg noe å være her......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...