Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Da jeg bodde i Tyskland så jeg hvordan folk med allergi ble bedre / kvitt allergi med Bioresonansterapi. Noen her som har forsøkt og har erfaringer???
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Interesserte kan lese her; http://www.westbytunet.no/bioresonans.html http://www.gaianett.no/fakta/bioresonans_terapi.htm http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1798&ID=5692
heir Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg driver selv med Bioresonans og grunnen til at jeg startet med dette var nettopp pga allergi/intoleranse Det er en maskin som kan måle "frekvenser" man har i kroppen. Hvis man finner frekvenser som er unormale, så må man finne ut hva det kommer av. Ofte kan dette dreie seg om allergi og intoleranse, som mange har. Det kan være stor forskjell på hvor enkelt/vanskelig det er å finne ut hva problemet er. Jeg er utdannet lærer i ernæring og veileder mine kunder i hva de kan spise. Jeg har også vært på endel kurs ang allergi, intoleranse, eksem, hyperaktivitet, depresjoner, astma osv som alle KAN komme av maten vi spiser. De store Bioresonans apparateene (finnes flere typer) kan også behandle, og er barnet lite, behandler man gjerne mor med babyen på fanget. Når noen kommer til meg med slike plager, vil man først bli testet, så behandlet og eventuelt får beskjed om forskjellige vitaminer/mineraler/melkesyrebakrerier/urter osv som man skal ta. Finner jeg ut noe som man reagerer på, må man slutte helt med disse produktene. Så kommer man til nye behandlinger og man måler hver gang for å se om ting bedrer seg. Når verdiene er noramle, kan man prøve å spise det man ikke tålte, og i de fleste tilfeller går det greit. Tyskland er veldig flinke på dette og de har en helt annen holdning til alternativ behandling enn det vi har. Da jeg var på kurs der, for å lære mer om bioresonans, var jeg nesten den eneste som ikke var utdannet lege. Her i Norge er det nok ikke mange leger som ville hørt på oss engang.
Vanilla Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Spennende.... Har du gode erfaringer meg egg og melkeallergi?
heir Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Jeg har gode erfaringer på alle typer allergi, men det er alltid vanskelig å si noe på forhånd. Noen responderer fort og merker bedring, (spesielt på eksem,) raskt og med andre går det lengre tid. Allergi tar i utgansspunktet lengre tid og er vanskeligere å behandle enn intoleranse. Det spørs på personens alder og om man har andre sykdommer/plager. Det er veldig individuelt. Hos noen personer "sprer" allergien seg fort og noen ganger kan behandlingsresultatet "bare" være å stoppe det og ende opp med å være allergisk for 1-2 ting. Og det er allikevel bra. Det som er viktig når man starter med behandling er å gi det litt tid og gjøre det man får beskjed om. Det har MYE å si for resultatet. Kroppen trenger tid på å forandre seg. Jeg har hatt flere som har vært allergisk og som har fått beskjed om å IKKE spise feks gulrøtter under behandlingen. Men så kommer de tilbake og sier "jeg måtte prøve, bare 1 for jeg lurte så på om det virket" Jeg skjønner det, men det er ikke bra for behandlingen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Hei! Lurer på om hvor du jobber! Har et barn med allergi på 8mnd.
heir Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Hei Jeg har akkurat flyttet og avsluttet klinikken min, og nå er hjemme med minsteman på 4mnd. Men skal starte opp ny klinikk i Skien etter nyttår. Det blir veldig spennende å se hvordan det går, på et helt nytt sted. Siden babyen din er så liten, vil det være du som blir behandlet og han/hun sitter på fanget ditt. Da må man gå igjennom dine "problemer" også. Kanskje du har/har hatt allergi/intoleranse/eksem/astma/problemer med fordøyelsen/deprimert/leddplager? Uansett vil du ha godt av behandling du også, selv om du er der for barnet. Hvis legen har funnet ut hva h+n er allergisk mot, er det viktig at du holder h+n unna det. Vi ser at mange "vokser det av seg", men når de blir voksne så kommer det igjen i en eller annen form, så det er viktig å få behandling. Som sagt er nok ikke legen enig med meg...
felicia Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 hei! sitter og leser gjennom forumsidene for å finne noen beskrivelser av symptomer på allergi. så innlegget her,og bioresonansterapi er noe jeg har tenktpå en liten stund nå. vet du om noen dyktige?har du startet opp enda?jeg bor i hamar,så skien blir kanskje litt langt å dra..men om det er eneste mulighet tar vi oss gjerne en tur. felicia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå