Gå til innhold

August: Proppen er borte og småvondter!!


Molait

Anbefalte innlegg

Klokken 10.30 i dag gikk altså den berømte proppen (jækkiii)

 

 

Har en del tak, men ikke noe regelmessig.

 

Kan det bli terminbaby tro? :)) (termin i morgen)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, ser ut til at jeg skal holde LITT følge med deg i alle fall =) Min propp forsvant i natt og har en del rier jeg å...men kan vel ikke kalle dem regelmessige...i alle fall ikke effektive, for de varer kanskje i 10 sekunder eller no!

 

Vi får satse på at det ikke tar så altfor lang tid med noen av oss. hadde jo vært artig om bebisene våre hadde fått samme fødselsdag også...siden vi har fulgt hverandre så jevnt det siste året...ooops, der kommer en ny liten ri - AU AU AU! Men jeg klarer jo å skrive mens den står på, så så veldig altoppslukende er de jo ikke enda!

 

Jaja, men noe er bedre enn ingenting!!!

 

Åssen går det med deg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi møtes på Ahus da Molait... Det virker som om noe er på gang her også. Hadde regelmessige kynnere natt til onsdag + litt slim på morran. I natt har det derimot vært ganske rolig. Men mange og vonde kynnere med skikkelig "balletak" i korsryggen. Egentlig vil jeg vente til lørdag for da kommer mamma - greit å vite at lillejenta blir godt tatt hånd om når jeg ligger og trøkker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både mor og svigermor her jeg, så guttungen klarer seg. Mulig jeg sendern til nabon. Går på skole med guttungen der så da kan de ta bussen sammen i morgen.

 

fort deg da:)) Jeg drar snart.

 

Klippe-lime-oppdatering:

 

Altså propp borte i går 10.30. Våknet med en del mer enn "tissepåseg" i trusa, men likevel ikke såå mye da. Ikke vått i senga (lå på sånn tisselaken i tilfelle jeg:) ) Ellers småblødd litt, (type siste dag i mensen), mulig jeg lekker mer, men disse nymotens binda suger jo som rakkern så hvem vet. Litt slimete og, mulig smårester fra proppen.

(ekkelt og detaljer..men fødsel er litt sånn..hehe)

 

Har nå ca. 5 min mellom og varer i ca. 50 sek. Lekker og småblødninger og proppen borte. Burde vel kanskje ringe føden...huff..hehe.

 

Shit 3 min var det der!! Og varete i 50 sek.. Tror jeg må logge av jeg. Søren og, mor som lager gryterett også. Jeg SKAL dusje vaffal!! Dette gjør vondt jenter..sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...