Gå til innhold

3d UL i stavnager/sandnes??

Anbefalte innlegg

Sporte jordmor om jeg kunne få en 3d ul og hvor jeg kunne få det. svartet jeg fikk var: desverre blir du bare tilbudt en ul så lenge alt er bra, men vet det finnes noen som driver med privet ul, men vet ikke hvem som har 3d.

Så ja jenter... hehe. Hvem har 3d i stavnger/sandnes området som jeg kan kontakte selv?? Privat ja..

Har sååååå lyst å se 3d av nurket..

STOR KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044788-3d-ul-i-stavnagersandnes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nysjerrrig ja? hehe:-)

vel den eneste eg vet her i stavanger e på sykehuset faktisk, på ultralyd avd. der har de 3D eg fikk plutselig sjokk då JM/Legen skrudde over på 3D under en vanlig UL undersøkelse....

så du kan jo spørre fint når du er på UL?

Vil bare påminne at de bruker ikke den 3D på sykehuset til bestilling.

Husker ikke hva klinikken heter,men det var en damelege som opererte denne 3D UL. Følte med i en diskusjon der det var to stk. som hadde ringt for å prøve å få seg time uten at det lot seg gjøre. Så da gav jeg opp og har dessverre glemt hva hun heter.

Jeg ble konisert i mars pga kraftig celleforandring og har igår fått vite at de har funnet ny celleforandring. så jeg må inn på sykehuset hver 8 uke for prøver og div.... da skal jeg snike meg til 3D UL men ønsker ikke å gjør det før senere i svangerskapet...

tusen takk for infoen :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...