Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 grunnen til at jeg spør er at jeg vil høre hvordan riene/takene kjennes ut....husker ikke helt selv,men tenkte det var lurt å høre med di som har det..selv mistenker jeg at jeg sitter med rier,men....som sagt,husker ikke...i går var kynnerne tette som haggel,slimete utflod,(som jm mente var proppen?) aner ikke jeg...nedpress,stikkinger osv... i dag er det mensmurringer i ryggen,som nå kjennes godt,kynnere,og et belte over bekkenet som strammer..i god form,ikke kjent meg så fin på lenge jeg!! har også vondt på ene siden av magen,helt nede med bekkenet..er dette starten på noe virlkelig vondt,eller kan det være maserier som det kalles? jm sa jeg måtte ringe hvis osv,men vil heller høre med dere først... =0) håper noen av dere virkelig kan beskrive rier for meg,så kanskje jeg lærer jeg også...hehe...hun sjekket ikke modning i dag da,men mener ting vil gå fort her....
Vikki ;o) Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg er (heldigvis) Ikke i fødsel, men siden ingen andre hjelper deg, kan jeg gjøre det ;o) Hos meg sitter riene som ett skudd i ryggen!!!!!!!!!!!!!! Jeg og var redd for ikke å huske når alvoret skulle begynne, siden jeg hadde gått med vonde kynnere hele sv. skapet. Men fytti h.......... det er forskjell, ja ;o) Mitt råd til deg er at jeg tror du kommer til å merke det når det sitter inn for alvor, ja ;o) LYKKE TIL!!!!!!!!!!! (Når jeg nå leste over det jeg har skrevet, var det lite hjelp i det, ja.... SORRY) ;o)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 hihi....ja,problemet er at alle sier jeg kommer til å merke det...men,hvorfor skjønner jeg ikke hva dette er da ?? hehe er ikke kynnere,ikke i nærheta heller...er vonde menstak i ryggen,og sammentrekkningene er annerledes...ja,ja...jeg tenker jeg forstår det når jeg er ferdig..ble ikke bedre å legge seg heller...jeg får kalle det "tjasegreier" til så lenge..TAKKER FOR SVAR =0)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Naboen min kjente bare nedpress.Det srålte nedover beina.Ikke vondt.Hun hadde 4 times fødel første gangen.Denne gangen ba de henne komme inn på sjekk.1t og 20 min etter var jenta født.Kunne like godt kommet på sofaen hjemme sier hun.Hun trodde ikke fødselen var igang. Massevis av lykke til.Tror det er noe på gang med deg jeg :0)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 takk idefix... grunnen til at jeg ikke husker er dramatikken sist.jeg har rett og slett fortrengt hele greia.husker bare det gode...jeg tror selv også noe er på gang,men ikke søren om jeg er sikker..sist var det ingenting forvarsler.bare ramla ut,hele greia.nå mener di lærde dette kan gå fort.å skjer det,så kommer jeg meg vl ikke til sykebilen engang,hehe..1time og 2 min sist,med tvillinger...jaja,tiden vil vise..(det morsomste er at dattera mi er igang også, =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Det høres jo ut som noe er på gang hos deg! Da får du og dattera di kanskje på samme dagen da?? Haha, det hadde jo vært noe!! Håper du får en del flere svar, jeg har jo ingen erfaring men det vet du jo;) Ville bare si lykke til og god natt!!! Tenker masse på deg og håper du holder meg oppdatert!
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 aner ikke,men håpet er der.tar ti med jentongen,så jeg vet ikke...men vondt har jeg..hmmm,bare jeg kunne huske hvordan det var!!! jeg hyyyyler ut,låver,kors på halsen!!! skal prate med jm i morgen å be om sjekk hvis ting er likedan,eller værre......håpehåpe....tenk om jeg hadde blitt først da!!hehe
tira fødte 24/08 Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 da har det beg hos meg og... er bare nødt til å være det. hun kan ikke lure meg så mye....tror fostervannet og gikk. noe må det iallefall ha vært for hele trusa foran ble søkkvåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå