¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Har tenkt så mye på henne... Har du hørt noe mer?
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Nei ikke ennå.har ikke tort mase.Men skal sende henne en melding i morgen tidlig.Håper jeg får raskt svar.Tenker mye på henne jeg også.Håper at alt står bra til.Synst det er for sent å sende melding nå...
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 heisann:-) kor kjekt og sjå dere tenker på meg:-) eg fekk komme heim, men må over igjen på mandag og ta fleire prøver. ein liten perm:-) blodtrykket var fint og eg klarte og tromfe meg heim...lengta sånn til mine små! var så utruligt kjekt og sjå kor mangen som tenkte på meg...blei heilt rørt når eg leste det, dere er heilt fantastiske alle sammen! masse klemmer fra meg og den lille:-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Så utrolig godt å høre Vi krysser fingre og følger spent med Lykke til videre til både deg og knøttet!!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2006 Åh, så bra Ble så redd da jeg hørte du skulle på sykehuset... men siden du fikk dra hjem så står det vel ganske så bra til med dere regner jeg med. Gode nyheter:) Pass på deg selv og den lille, og knip igjen
Gjest Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 da forstår jeg hvorfor jeg ikke har fått svar fra deg [email protected] nesten vært fra meg av bekymring.Nå ble jeg kjempe glad.Finne deg her inne :0) Ha ei god helg og så skal jeg slutte å sende meldinger på mobilen din :0) God beding til deg og lillemann :0)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 nei det må du ikkje:-) har bare ikkje fått ladet den opp etter sykehusopphaldet:-) tenkte eg skulle ringe deg...men dagene har føke, masse og ordne etter noen dager borte. eg sender deg eit pip eg når eg er på nett igjen:-) stoooooor kos!!!!!
Gjest Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Åååå er det derfor du ikke har svart :0) Hadde vært kos å prata med deg ja :0) Klem og kos og ta vare på magen no då :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå