Gå til innhold

Idefix, hvordan går det med konemor@?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt så mye på henne... Har du hørt noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke ennå.har ikke tort mase.Men skal sende henne en melding i morgen tidlig.Håper jeg får raskt svar.Tenker mye på henne jeg også.Håper at alt står bra til.Synst det er for sent å sende melding nå...

Skrevet

heisann:-) kor kjekt og sjå dere tenker på meg:-) eg fekk komme heim, men må over igjen på mandag og ta fleire prøver. ein liten perm:-) blodtrykket var fint og eg klarte og tromfe meg heim...lengta sånn til mine små! var så utruligt kjekt og sjå kor mangen som tenkte på meg...blei heilt rørt når eg leste det, dere er heilt fantastiske alle sammen! masse klemmer fra meg og den lille:-)

Skrevet

Så utrolig godt å høre :) Vi krysser fingre og følger spent med :)

Lykke til videre til både deg og knøttet!!!

Skrevet

Åh, så bra :) Ble så redd da jeg hørte du skulle på sykehuset... men siden du fikk dra hjem så står det vel ganske så bra til med dere regner jeg med. Gode nyheter:) Pass på deg selv og den lille, og knip igjen :)

Skrevet

snille dere er:-)

Skrevet

da forstår jeg hvorfor jeg ikke har fått svar fra deg [email protected] nesten vært fra meg av bekymring.Nå ble jeg kjempe glad.Finne deg her inne :0) Ha ei god helg og så skal jeg slutte å sende meldinger på mobilen din :0)

God beding til deg og lillemann :0)

Skrevet

nei det må du ikkje:-) har bare ikkje fått ladet den opp etter sykehusopphaldet:-) tenkte eg skulle ringe deg...men dagene har føke, masse og ordne etter noen dager borte. eg sender deg eit pip eg når eg er på nett igjen:-) stoooooor kos!!!!!

Skrevet

Åååå er det derfor du ikke har svart :0) Hadde vært kos å prata med deg ja :0) Klem og kos og ta vare på magen no då :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...