Rasko Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke hjemme hos, altså! Hos oss er det full rulle, er tilbake i full jobb og begge ungene på plass i barnehagen, og vips! så sitter vi i den berømte tidsklemma. Her i aprilklubben er det rolig, mente jeg. Det var så stille i sommer, og så tok aktiviteten seg opp etterhvert som folk kom hjem fra ferie. Og nå er det stille her igjen. Håper det blir litt mer aktivitet når vi begynner å komme inn i rytmen med barnehage og arbeidsliv. Men foreløpig er det sikkert flere enn jeg som er helt kake når ungene er i seng? Jaja. Gleder meg forresten til jul, men det er kanskje for tidlig å si det høyt;=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044281-april-her-var-det-rolig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 hehe..begynte på julegavene i juni, jeg.. hihi.. og det var lurt, for jeg rekker kanskje ikke å lage alle ferdig til jul... Blir litt travlere med skolen enn først antatt.. :s Så er vel ikke tidlig å glede seg til jul, vel? Kanskje litt tidlig å begynne nedtellingen, men..hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044281-april-her-var-det-rolig/#findComment-6047561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 For ei uke, sier jeg bare... Hadde tilvenning hos dagmamma med Matilde sist uke - da hadde jeg god tid da (satt jo hjemme og surfet mens jeg ventet på at klokka skulle bli hentetid). Denne uka har jeg frihelg og jobber i utgangspunktet bare 3 dager, men dengang ei... Mandag; vanlig jobb fra 10-20. Tirsdag skulle jeg egentlig ha fri, men så ble det plutselig veldig mye å gjøre på jobb, så siden jeg likevel hadde tenkt å levere Matilde hos dagmammaen for å få kontinuitet på tilvenningen, så gikk jeg innom for å være litt effektiv et par timer. Ankommer jobb halv ni. Etter å ha jobbet ei stund får jeg beskjed om at det har vært et dødsfall i familien til hun ene så hun kommer ikke. Et menneske manko og for sent til å få tak i noen andre. Finner ut at siden jeg hadde 1000 ting å gjøre hjemme så går jeg hjem halv ti, vasker hele huset og skifter på senger og setter på maskin med tøy før jeg går tilbake på jobb og er der to timer. Så sporenstreks til dagmamma for å hente Matilde, handle på vei hjem og så er det plutselig midddag og vel så det. I går skulle jeg egentlig jobbe 11-16, men siden det vgar så mye å gjøre på jobb så ankom jeg kvart på ni. Øyvind skulle levere Matilde til meg på jobb presis klokka 16 siden han skulle på oljemessen med en kompis. Nok en gang for lite folk på jobb, Øyvind ringer og maser om at han er for sein ut døren epå sin egen jobb, jeg har det møkktravelt og egentlig ikke tid til å snakke i tlf, Øyvind ringer igjen og gir beskjed til en kollega om at jeg bare kan møte ham hjemme, noe jeg tolker som at han er for sen til messa og dermed dropper det, tenker da at jeg bare kan være på jobb til 20 siden jeg allerede hadde avtalt å komme tilbake på jobb klokka 18 for da var Øyvind ferdig med messegreiene. Kvart over 4 står Øyvind, Matilde og kompis utafor og Øyvind er dritsur for at jeg ikke har kommet hjem - GR. Drar hjem med Matilde for å spise middag, Øyivnd har selvsagt ikke KJØPT middag, så Matilde får middagsglass før jeg får somla meg opp i butikken og kjøpt en pizza som jeg såvidt får kastet i meg før klokka 18 og gutta kommer hjem. Tilbake på jobb. Hjem fra jobb kvart over åtte og MØKKTRØTT. Leverte Matilde hos dagmamma nå nettopp, fikk satt på maskin med tøy, og skal nå farte på jobb og være der til åtte... I morra fri *phew* og fra lørdag til søndag skal vi ha nevøene våre på overnatting til søndag, selv om jeg selvsagt har dobbeltbooket meg med en ekskollega til sommergrillfest (lovt gutta tur på lekeland så kan ikke dra med meg dem ut heller). Det var DEN frihelga liksom... Jaja... To uker ferie i uke 36 og 37 og det er ikek så lenge til... Men da var det jobb igjen da - prates jenter ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044281-april-her-var-det-rolig/#findComment-6048194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 *gulp* blir jo andpusten bare av å lese om dagene dine, yaddaline!! selv har vi hatt ei slapp uke på tur. bryllup i helga og hytta deretter. kom hjem i går, og i morra tar gubben snuppa med seg tilbake og blir til lørdag. Mor får et DØGN fri!!! MMMMMMM -det skal nytes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044281-april-her-var-det-rolig/#findComment-6055847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Hei hei, ser at det er litt rolig her av og til ja. Jeg har desverre bare fått tid til å lese jeg den siste tiden, og ikke fått svart. For her går det i sykdom, sykdom og atter sykdom om dagen.. møkk lei kan man si.. Mister vel snart jobben pga av at jeg aldri får vært der!!!!!! Begynte med at vi kom hjem fra ferietur og Eline fikk gule staffelikokker i et par sår, de bare vokste og vokste(jeg hadde det når vi var på ferie)..så da begynte vi på en real pencilin kur. Gått på den et par dager får hun feber og hoster, hoster og hoster..Innimellom der blir jeg og sambo slått ut med feber og vond hals.. Og denne hostingen fortsetter, lite søvn kan man si ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og innimellom der faller taket på jobb ned, og det er fullt kaos(skjedde heldigvis utenfor åpningstid, så ingen ble skadet). Frøkna fortsetter å ha feber av og til og HOSTER fortsatt. Får henne til lege, og hun har bronkitt... Har jo vært hos barnelege med henne med tanke på astma, men har aldri fått noe svar, og medisineringen var bare frem og tilbake. Så jeg ba om en henvisning til Astma lege, og der har vi vært i dag, og alt tyder på at det er det hun har. Endelig et ordentlig svar. Har fått med oss et forstøver apparat og en haug med medisiner, så nå håper vi at vi alle kan få sove litt om natta igjen. Og at hun slipper å plages så mye som hun vært plaget i det siste, hun har tetnet helt til om nettene. Og selvfølgelig får hun ørebetennelse IGJEN(3. på 3 mnd) oppi alt dette. Har valgt å la være å få pencilin, i og med at hun har hatt 4 kurer på 3 mnd..Så her dryppes det jevnlig med dråper og smerte stillende!! Og til slutt så skal jeg opereres til mandag og burde være litt uthvilt....men det tror jeg at jeg kan se langt etter...å være uthvilt altså!! Operere det skal jeg!!! Oii, ble mye sykdom det her, men det er jo slik det har vært.....og er.. Håper alt er bra med dere da:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044281-april-her-var-det-rolig/#findComment-6057449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå