Gå til innhold

Lister meg også inn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter tvillinger, er i uke 13. Men er nesten redd for å melde meg inn og skrive om det, fordi jeg har vært gjennom to SA før dette. Nå har jeg en blodansamling i livmoren som gjør at jeg blør litt hver dag, og det er økt risiko for SA i forhold til normalt. Legen trodde kanskje denne blodansamlingen har vært et foster som døde veldig tidlig. Jeg håper den forsvinner, for ellers er alt fint, med to sprellene små krek der inne.

Jeg har ikke begynt å snakke om at jeg er gravid på jobb eller blant venner enda, orker ikke forholde meg til så mange dersom det går galt. Magen er ikke synlig foreløpig, men jeg regner med at det ikke blir så lenge til. Noen som kan dele erfaring med når jeg må regne med å bli synlig gravid med tvillinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og gratulerer :) Jeg er snart 7 uker på vei, og meg synes det godt på allerede. Har ei datter fra før, så slik sett er det vel mulig at jeg ble tidligere stor pga henne også, men det er i allefall umulig for meg å skjule det, hehe... Er ikke akkurat stor fra før heller, og har spinkel benbygging, så det var vel ikke annet å forvente. Lurer på hvordan jeg kommer til å se ut om et halvt års tid, huff og huff, hihi...

Lykke til :)

Skrevet

Hei.

Ble dere gravid med tvillinger/trillinger på naturlig måte ? Jeg skal på ultralyd i dag, og da får jeg vite om jeg har en eller to spirer i magen. Jeg føler så sterkt på meg at der er flere.

Skrevet

hei hei =)

jeg er nå 21 uker på vei, med de to første ;)

Jeg var ikke synlig gravid før rundt uke 18-19, før det var jeg rimelig flatmaget.

Etter at jeg var på ul i uke 18 å fikk vite at d var tvillinger, så var d som om magen eksploderte ut over natten, men den er fortsatt ikke større enn de som har et singelt svangerskap.

Jeg tror d er individuelt når magen begynner å vises, husk at vi kvinner er totalt forskjellige, og et svangerskap kan ikke sammenlignes med et annet.

Lykke til =)

Skrevet

Jeg gikk på pergotime og tror det var dette som gjorde at det nå er to der inne. Er også tvillinger i begge sider av slekten, så kan jo ikke være sikker da :)) Hvordan gikk det på UL i dag da vimseline?

Skrevet

Takk for svar! Hyggelig, for dette var første gang jeg tok motet til meg og skrev et innlegg.

Idag fortalte jeg at jeg er gravid med tvillinger for første gang til noen venner. Det var litt deilig å hoppe i det og la det bli kjent. De ble litt overrasket, fordi det er jo snart 6 år siden siste barnet mitt, men alle syns jo det er koselig å høre.

Magen synes fortsatt ikke, så jeg venter litt med å fortelle det på jobben. Jordmor sa at tvillinggravide blir sykemeldt mellom uke 24 og 28. Det er veldig rart å tenke på at jeg skal bli sykemeldt så snart, kan nesten ikke tro at det er nødvendig?? Tiden vil vise...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...