Gå til innhold

Lyst, ikke lyst, lyst og ikke lyst igjen!

Anbefalte innlegg

Herregud jeg holder på å blir gæren!

Laget en kjempe dose med sjokolade pudding i sta, for det MÅTTE jeg bare HA! Og nå er det melk jeg MÅ ha, og orker ikke tanken på pudding! Det blir mye dessert på han stakkars mannen min!

Berg og dalbane får en si!

Kan for såvidt ikke høre ordet, eller se Pølser... sånn har det vært lenge, og nå for få dager siden meldt fisk seg på lista. Alle type fisk også tun!!

Hvor skal detta ende? Noen som har det på samme måten? Kanksje dette erdet motsatte av pica!!??!! hihi

Fortsetter under...

Jeg orker ikke tanken på svinekoteletter/steik eller oksekjøtt og er heller ikke særlig lysten på fisk. Pasta er også ut, unntatt spaghetti bolognese og lasagne, pasta i skruer eller enne fasong klarer jeg ikke, rart. Til og med favoritt-tyggegummien min, lilla airwaves smaker kattepiss, så jeg måtte skifte...

Så jeg har også mer anti enn dilla ja!

Har det litt på samme måten ja. Har hatt en del runder der jeg har såååå lyst på et eller annet, men når jeg først får det foran meg så er det "ånei, så kvalmt... blæh"... så jeg har omtrent sluttet å gi etter for lystene, for de endrer seg så fort at en vet aldri hvor lenge de holder :)

Det ER forresten noe som heter anti-pica :) Det er ganske vanlig når man er gravid å få avsmak for noe, omtrent like vanlig som å få kick på noe :)

Jeg har også avsmak for fisk for tida. Og kjøttdeig. Og hvitost. Æssj, blir uggen bare jeg tenker på å ha det i meg. *Så; slutte å tenke!*

Jeg trodde forresten at jeg hadde kjempelyst på pasta carbonara på søndag, så samboeren min laga det til middag. Men innen han var ferdig, og maten var på tallerkenen, hadde jeg visst ikke så lyst på det likevel... Stakkars kjæresten min! Han må holde ut litt av hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...