Gå til innhold

Dårlig timing?

hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon, og jeg vet at samboeren er den rasjonelle her, men jeg blir så stressa av at det tar så lang tid for mange her inne. Vi har nemlig akkurat hatt en diskusjon om hvor aktive prøvere vi egentlig skal være. Han mener at vi skal roe det litt ned. Vi pusser opp og skal gjøre det utover høsten. Derfor er det egentlig litt dårlig timing akkurat nå. Skjer det så skjer det, men vi trenger ikke stresse for å få det til akkurat nå, lissom. Jeg vil være en aktiv prøver: Begynne å teste og tempe for å finne EL slik at vi kan kline til når det gjelder.

Er vel egentlig redd for at dette kommer til å ta flere år. (akkurat startet 3 pp, så jeg vet jeg egentlig ikke skal ha panikk enda)

Uff, måtte bare få det ut, gitt.. Noen andre som det ikke helt passer for, men som overser den lille detaljen der?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6044034-d%C3%A5rlig-timing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet han har et poeng, men har så lyst til å begynne å teste.. Iallefall bare for å sjekke om jeg i det hele tatt har EL.. Synes jo det er greit å vite om det slippes noen egg i denne kroppen..

Tror jeg må gjøre det iallefall en måned bare for å få fred i sjelen..

Vet du, jeg tror det aldri passer helt perfekt for noen. Når oppussingen er overstått, er det sikkert noe annet som dukker opp som gjør at det ikke passer helt da heller. Hopp uti det! Tror de fleste her har det slik at samboer ikke er like ivrige som de. Gutter har en tendens til å tro at det går litt kjappere å bli gravid enn det er i realiteten. Er ikke lett å forklare de noe annet! Det gjelder å sortere hvor mye info du skal gi han, har jeg funnet ut :-). Snakker ikke mye om el og slim og sånn, men forteller kun når vi må ha sengekos litt hyppigere. Det er liksom greit for han. Så all snakk om el, ikm, syklus, symptomer, frustrasjoner osv. tar jeg her inne :-) Lykke til!

hehe.. kjenner meg så godt igjen.. Jeg kaller det bare Pule-uka (unnskyld språkbruken). Nå har vi pule-uka sier jeg og så er han klar:-) Hadde han visst alt jeg leste her inn og snakket om EL-slim og mens med vilt fremmede hadde han trodd jeg var gal..

Lykke til til deg også Nickoline:-) Vi får skjerme disse gutta litt.

Og du, jeg synes du skal el-teste en måned i hvert fall. Gå inn på billigetester.no og bestill deg en bunke med el-tester, så henter du posten de nærmeste 3 dagene. Gjemmer testene på badet sammen med noen plastikk-krus. :-) Jeg el-testet i 2 pp`er før han fant det ut. Synes ikke det er noe gale med det! Han synes at det er helt greit at jeg gjør det, men sier at jeg ikke trenger å involvere han i dette. Jeg tror han er rett for å få prestasjons-sperre :-) Etter å ha el-testet en stund kjenner jeg kroppen og syklusen min utrolig godt! Det er veldig verdt det!

Annonse

Skjønner deg godt, jeg er også sånn at når jeg først begynner å tenke tanken på å "lage baby" så går det meg litt til hode,he-he!

Jeg gjorde det sånn at jeg begynte å tempe og el-teste sånn litt i det stille. Gadd ikke involvere gubben i akkurat det. Var litt redd for at han skulle synes at det var litt hysterisk. men det er nå en gang sånn at hvis man først har begynt å engasjere seg og tenke på det å bli gravid, så får man gjerne ikke helt fred i sjela som du sier hvis man ikke gjør det man kan for at det skal klaffe. Hvis du er nyskjerrig på hvordan syklusen din er og føler at du vil ha litt kontroll og oversikt, så syns jeg du skal el-teste,evt tempe også. Må mannen nødvendigvis vite det? Det er ikke alltid de skjønner seg på hvordan vi kvinner tenker. Gjør det som gir deg fred i sjela!!! Er enig med anonym i at det passer egentlig aldri å få barn, og når man finner ut at det passer, ja da kan du ta deg f...n på at det går år og dag før det klaffer! Tror ikke det lar seg gjøre å planlegge ALT.

Kjør på!!!!!!!!!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...