Gå til innhold

Erfaring med babymiralel shoppen her? HJELP!...

Anbefalte innlegg

Mange spm som virrer her nå....virker som en veldig seriøs nettbutikk denne babymirakel butikken. Men lurer no på en del ting:

Har noen her prøvd deres graviditetstester og el tester (stavene ikke strimlene) ....Er de så sikre som de skal ha det til? syns det var så merkelig at d var så billig.... "mistenksom"....

Og en ting til...ang moms når man handler fra utlandet....Fungerer dette akkurat som hos billigtest.no? Slipper jeg tollavgift om jeg bestiller for under 200 kr? VIl ikke risikere å sitte der med mye dyrere tester enn jeg tenkte meg:) hehe....

Skal også kjøpe meg ett termometer der..med 2 desimaler..så nå er d bare å sette seg inn i ting her :) hehe..

Fortsetter under...

hvorfor skal jeg vente?...og dessuten var ikke det spm mitt..jeg er ikke gravid........og da er d like greit å forberede seg til neste pp...og dessuten trenger jeg termometeret når mens kommer .....

Annonse

Jeg kjopte 2 x EL tester (strimler) og 1 x combi (baade EL og graviditetstest). Regnet med jeg trenge flere av EL enn av grav.test dessverre.. Brukte en strimmel i dag og de virker greie de. I hvert fall mye billigere enn paa apoteket og jeg stoler faktisk paa de jeg (enn saa lenge)!

:) ok....strimler stoler jeg ikke så mye på..men de stavene må jo være sikre mener jeg..hehe...jaja....men når jeg skal regne ut valutaen..må d være under 200 danske eller norske for å slippe toll da?

Annonse

Saa vidt jeg vet er det norske, for jeg har f.eks bestilt fra England og da maa det jo vaere under 200 kr ikke 200 pund :-) Bare bestill i flere omganger hvis du er usikker, for det virket ikke som om jeg betalte hverken toll eller frakt. Jeg betalte kun det jeg fikk fram paa websiden da jeg la inn visa-detaljene.

Hei igen Sussa, jeg kjøpte mitt termometer derfra, tror jeg fikk giro i posten eller så la jeg ut visa-kortnr mitt. Uansett, vet ikke om jeg ville stolt på gravi-tester derfra. Jeg brukte el-tester og gravid-tester fra billige-tester.com, og el-testene funket fint, men da jeg faktisk var gravid, så fikk jeg ikke positiv på gravid-testen før 1 uke etter at jeg hadde testet positivt med CB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...