Gå til innhold

Reiser til Kreta i morgen tidlig. Hva bør jeg unngå å spise?


prinsesse fiona

Anbefalte innlegg

Gleder meg veldig til å reise til syden i morra tidlig, men lurer litt på hva jeg bør unngå å spise. Vet jo det man skal unngå i Norge, men er det noen som vet om noe annet? Vil jo gjerne kose meg med god mat.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bruk sunn fornuft:) pass på at alt kjøtt er godt steikt... kan være lurt å hoppe over salat og slikt som kan innholde bakterier..

Ellers så prøv å spis på steder der det ser ut som de har hygenen i orden på kjøkkenet, er jo litt foskjellig der nede(men slik er d jo her hjemme i norge og)

Vask deg på fingrene litt oftere enn normalt... drikk mye vann... og mer vann... vask frukt godt...

 

og kos deg masse:) (jeg vil og til Kreta, er så fint der:))

 

hvor på kreta skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Agia Marina. Har aldri vært i Hellas, bare Spania så det blir kjempespennende. Hører jo så mye fint om Hellas. Har to gutter på 5 og 8 som gleder seg veldig. De har planlagt å hoppe rett i bassenget når vi kommer ned...he he. Har nesten ikke tenkt over at vi skal reise siste tiden. Har jo hatt en fabelaktig sommer her hjemme så da savner man ikke syden. Men det blir ferie uansett og masse kos.

 

takk for tipsene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i platanias i sommer (ligger rett v om jeg ikke tar feil;)) der var kjempe fint, og veldig mange fine, gode restauranter så lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser selv til kreta i morgen...må vel få kjøttet godt stekt og unngå fisk og vaks hender og frukt got.Du får kose deg...for det skal jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...