mata Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hei! Vi venter barn i begynnelsen av september, og jeg trenger en god måte å transportere både den nyfødte og 2-åringen vi har fra før på. Jeg kan tenke meg at et "buggy board" til sportsvognen er smart, men har hittil bare funnet enkle brett uten sitteplass. Tror jeg tidligere har sett brett der barnet også kan sitte. Er det noen som vet hvilke merker denne typen "buggy board" finnes i?
LegallyBlond Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 www.biteringen.no selger noen som heter swiss et eller annet...Ser nesten ut som en trehjulsykkel uten framhjul som festes med en stang på vognen. Ser helt genialt ut, sett folk som har den. Masse bilder på nettbutikken.
Nuffa Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 De selger ett på fru lyng i oslo (city passasjen). Men tror det bare kan festes på en type vogn. En av teutoniaene. Jeg syntes den sykkel-saken på biteringen så skummel ut. Men det er nå bare min mening...
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 jeg har denne type søskensykkel dere snakker om,den er genial og kan festes på de fleste typer av vogner,følger med mange forskjellige fester til den.har fått mange komentarer og gutten min på 2.5år elsker den. helt super og må absolutt anbefalles..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå