Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Theodor Jeg har forelsket meg helt i det, men samboeren min liker det desverre ikke. Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Det er et kjempefint navn. Jeg hadde også det på lista mi,men det strøk mannen min veldig fort. Han mangler jo helt smak :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Må nok si meg enig med mannen din. Jeg syns det er et "barnslig" navn om du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Fint navn! Vet om en liten gutt som heter det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Vokste opp med bamsen Theodor på tv, så dette setter nok preg på min oppfattelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Tenker også på bamsen theodor.. også er det kanskje ikke så passende når de blir eldre.. hm.. men det er jo søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 Nei, det likte jeg ikke. En ting er bamsen Theodor, en annen er at navn som slutter på -dor høres så tunge ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 24. august 2006 #9 Del Skrevet 24. august 2006 greit til en liten søt guttt, men en stor, sterk mann som heter Theodor, klinger ikke bra i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå