Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 etter å ha lest om dere andre og halsbrannene deres, har jeg tenkt: å! så deilig at jeg har slippi det denne gangen (var VELDIG plaget sist), så har det plutselig kommet... hver ettermiddag\kveld, kommer det, og forsvinner ikke av seg selv.. forrige gang hjalp det med sjokolademelk, men det er ikke alltid jeg har lyst på sjokomelk (liker ikke melk) noen som har andre forslag? noe som ikke er tabletter?? klem, og takk for hjelpen!!
*Lucia* Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 ÆSJ........ JA DET ER NO DRITT! Gaviscon finnes i flytende variant. Har ikke prøvd den da... Ellers har jeg hørt at slangeagurk hjelper
Snupidupi Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Sist æ va gravid gikk æ rundt å gomla mandla.... det hjalp men mått spis ganske ofte da...
cth77 Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 jeg drikker flytende gavison, synst det hjelper så noelunde. Smaken er det jo så som så med, men føler an hjelper litt
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 takk for mange svar!! jeg skal handle mandler i morra og kanskje litt lovehearts klem, og takk igjen!
popkind Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Sverger til melk, jeg. Men liker du det ikke, er det ikke mye jeg kan hjelpe med....
mensana Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Velkommen i halsbrann- og gulpeklubben!! ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå