Gå til innhold

Dere som har født før


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og har litt mage igjen etter forrige svangerskap. Hvordan blir magen denne gangen? Jeg har en del ekstra hud som henger på magen etter forrige svangerskap for 4 år siden (skal få mageplastikk etter dette) Hvordan blir magen når mang på nytt er gravid? Får man den samme gravidmagen, eller ser det bare ut som en er blitt tykk. Tenker på tidlig i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det der er veldig individuelt, både fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap. Man får vel gjerne tidligere mage når man har født før, men hvordan gravidmagen blir er vel vanskelig å si. Sist jeg var gravid hadde jeg tutmage, altså bare mage foran, som ikke var synlig fra siden. Er det ikke det som skal være guttemage? Jeg fikk gutt.;) Magen ble flat etterpå. Denne gangen har jeg skikkelig oppblåstmage allerede, føler på meg at magen blir annerledes i dette svangerskapet enn det forrige, men hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare svare for meg selv. Har hatt litt mage hele tiden , men ikke noe ekstra hud. Jeg er nå 11 uker på vei og har mer mage nå enn da jeg var 4 mnd på vei med nr 1. Jeg syns det er litt gøy at det syns jeg da. Håper magen din blir fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veeeeeeeldig stor mage sist gang, så fikk så masse hud som ikke trakk seg tilbake (slik som en ser på extrem makeover). Fikk tilbud om å få det fjernet allerede på 6 ukers kontrollen, men det blir jo bare værre igjen når man får ny mage. Hadde tutmage sist gang jeg også, alle trodde det ble gutt, men ut kom ei lita søt tuppe. Satser på en fin liten mage denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...