1 + 1 spire :-) Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Har kjøpt madrass med avtagbart, vaskbart trekk på voksi/ullkorga. Trenger man da overmadrass i tillegg??
Murmeline Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg har slik madrass, og tenkte å bare bruke tisselaken + vanlig laken oppå. Slik jeg ser det er disse tynne lefsene de kaller overmadrass, mest til å beskytte madrassen for væske av ulik art. Men ville ikke brukt bare madrassen uten tisselaken.
Dotten Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg har en slik tynn overmadrass, men egentlig er den helt overflødig. Blir kanskje litt mykere, men ikke mye for å si det sånn. Har i tillegg tisselaken og vanlig laken Kjøpte på Ikea, så det kostet ikke all verden for overmadrassen, men egnetlig ikke nødvendig. Bare om du har lyst!
1 + 1 spire :-) Skrevet 23. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2006 Ja kanskje jeg kan kjøpe på ikea! De jeg så på kosta over 500!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 De er ikke tunge nok til at de får "utnyttet" en overmadrass. Og mange som får utslett av å ha et tisselaken i senga si,bare så dere er obs på hvis deres får det så er det nok pga tisselakenet. Det puster jo ikke. Har et barn på 17 mnd,aldri tisset gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå