Gå til innhold

Merkes hormonene jenter?


en liten i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De merkes ja!! Blir irritert på alle for ingenting, og ganske kjedelig når vi ikke skal si det til noen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ikke være lett å være faren oppi dette her heller, føler jeg klager og irriterer meg hele tiden, med andre ord kort lunte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen. Før jeg ble gravid hadde jeg nesten bestandig supergodt humør. Mye som skulle til for å få meg i dårlig humør. Nå har jeg humørsvingninger som ikke ligner noe!! Plutselig kan jeg begynne å gråte, bli irritert på samboer, osv.... Skal bli noen svingende måneder frem til mars! Har heldigvis en fantastsik forståelsesfull samboer og håper du også har det. Lykke til!! Knurr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer å holde maske for alle utenom samboeren, han får alle hormonanfallene pakket på seg stakkar;)

 

HAn trøster seg med at han må lide litt for babissen han og;) jeg skal jo presse den ut;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel innrømme at min samboere blir veldig irritert selv, tror han er dritt lei at jeg klager ,så det kan jo bli lange ni mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg, barn i magen: )

 

Er meget hormonell, mye mer enn forrige gang, og samboeren min blir sur.... Jippi.... kommer til å bli morosamt, men jeg husker at det gav seg litt etterhvert i forrige svangerskap, før det kom med full styrke på slutten igjen... Men da så jeg ut som en middels elefant, så jeg møtte litt mer forståelse!

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går hormonene løpsk, ja... hehe.. huff,, mye kortere mellom himmel og helvete nå da.. skal ingenting til før jeg er glad.. så VIPS.. der er jeg lei meg og har tårer i øynene.. samtidig sliter jeg med det at plutselig går jeg og tenker at jada, dette kommer til å gå så fint, dette kommer til å resultere i en aprilbaby.. men andre ganger tenker jeg at dette kommer aldri i verden til å gå bra..

 

herlighet.. har jo ingen forutseninger for å gå rundt å tro at det kommer til å ende i abort, liksom... at det går ant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fy søren jeg kan blir skikkelig irritert noen ganger...er ofte spydig så det holder mot samboeren. Får så dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...