Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det går bedre med deg.......

Håper det... :o)

Jeg er sliten og begynner å merke bivirkningene av Progynovaen....

Sannsynligvis sykemeldt fra neste uke. Kjenner igjen mønsteret nå....

Har forresten blitt "bare" Lenn igjen.

Ikke det at jeg ikke vil ha baby, men jeg trenger ikke skrive det i nicket for at det skal komme fram i lyset :o) He he.

I morgen er det akupunktur igjen. Ser fram til det.

Snakkes vennen. Håper som sagt det går bra med deg :o)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6043265-hei-sn%C3%B8filla-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen:-)

Så flott at du skal til akupunktur i morgen, han kan sikkert hjelpe deg med å holde hormonene i sjakk. Men blir det for tøft så høres en sykemelding lurt ut. Har du forresten tenkt ut noe smart for å få to egg denne gangen? Mase - mase - mase, så gir de nok etter. Til slutt:-)

Selv er jeg så travell på jobb om dagen at det stort sett går bra. Har informert sjefen om at jeg ikke er gravid, og han er forståelsesfull og sier jeg må passe meg så jeg ikke går på en smell. Koser meg med et glass vin på kvelden og prøver å ikke tenke på at jeg ikke skal gå vinteren i møte med spire i magen...

Er lei av Riksen som ikke har plass til oss før i uke 50. Det er lite aktuelt for oss, for da blir jeg ruger i jula, og jeg har ikke lyst til å ødelegge den fine høytiden med å vente på mensen-monsteret. Men å utsette neste forsøk til 2007 er heller ikke artig, det er jo så leeeeeenge til. Må mase på Riksen sånn at de kan skvise oss inn i uke 46/47. Står på venteliste, men de kan ikke love noe.

Vi høres, ta vare på deg selv så lenge:-)

Klem&klem

Hallo igjen!!

Uke 50 ja....Det høres ikke så veldig trivelig ut.

På første forsøket vårt var jeg ruger rett før jul, og tok blodprøve den 22.des som var negativ.....

Det ble en spesiell jul for å si det sånn.... *sukk*.

Så jeg forstår tankegangen med å unngå julen som rugetid/ evt. "ødelegge" den ved en negativ test.....

Mas deg til å komme inn før.....Ring ofte.....spør om noe avbestiller....

Jeg har en god følelse for at du kommer inn før den tid :o)

Jeg skal til UL mandag og da skal jeg ha "leksa" klar om 2 egg......

Håper han spiller "på lag med meg" og kan anbefale 2 egg til St.Olav....

Men han er litt rar også han gynekologen min. Han er litt "proff" av og til. Litt kald og kynisk og tenker bare "fag". Skulle ikke forundre meg om han sier det samme som sykehuset. Men da ringer jeg direkte til Fertilitetsklinikken og spør selv,.....

Rart at vi skal ha sååå lite å si når det er vår egen kropp, du!! :o)

Merkelige greier.......

Godt at du har fått informert sjefen og at han er forståelsesfull - det har mye å si! Ta godt vare på deg selv, husk at du har mange venner her inne som gjerne lytter når du er fortvilet!!! Vi er glade i deg alle sammen! :o)

Nå er det sengetid for lille Lenn. Opp halv 7 i mårra....oink!!

Klemmer i fleng

Da har jeg hatt aku nr.2....

Han satte øreakupunktur og det merka jeg! Både var det vondt og det påvirka tydeligvis kroppen. Har hatt svake "livmorsmerter" (murringer) i kveld.... Helt rart om det er aku-en som virker.....

Har fått nåler som sitter i øret til de detter ut, samt at han sendte meg hjem med 3 "vanlige" nåler som skulle sitte et par timer ekstra :o)

Han engasjerer seg skikkelig i dette her :o)

Han kjenner min sambo da...kanskje derfor det blir litt ekstra spesielt for ham....

Nå er jeg så trøtt at jeg er kvalm.....Får altfor lite søvn om natta.... og disse medisinene begynner å virke kjenner jeg.... (bivirkningene begynner iallefall å virke)

Håper du føler deg OK.

Har du "fått ut" sorgen etter det mislykkede forsøket??

Jeg snakka med akupunktøren min om akkurat dette, og han sa at fortrenging er det aller verste (jeg sier ikke at du gjør det altså!!!) :o)

Men jeg har nok fortrengt sorgen etter SA-en i sommer.... Bare gjør meg hard og vil at det skal være en vond drøm.....

Aku-en sa at fortrengelse setter seg inne i oss og gjør oss spente og hindrer "fri flyt" av energi i kroppen....

En tankevekker for alle og enhver, dette.......

Tenker på deg snøfilla :o)

God klem fra "nåleputa"

Hei Lenn - tenkte akkurat på deg:-)

Så bra at du kjenner at akupunkturen hjelper, flott å høre at du er fornøyd så langt. Det er sikkert godt å ha noen å dele tanker med, som hverken er lege eller venn - og som kan gi deg andre perspektiver.

Selv er jo nok litt i den "gjøre meg hard" fella. Gråt en del på søndag, men ikke etter det. Men merker jo at jeg er nedstemt og ganske tom innvendig. Skulle så gjerne hatt forsøket i uke 46 å se fram til, og skal nok mase så mye jeg orker, men jeg hadde vært mer optimistisk og forventningsfull hvis jeg visste at jeg var i gang igjen etter neste mens. Med mine "råtne" egg er det jo ikke sjans i helvete å få det til på egen hånd...*sukk*

Mulig jeg ber om å få tatt noen nye hormonprøver. Er jo tross alt 2 år siden jeg ble utredet med hormonprøver gjennom hele syklussen, og jeg skulle likt å visst om det er tidlig overgangsalder som gjør eggene mine så rar.

I morgen har jeg sagt nei takk til å komme på jentekveld fordi ei av dem som kommer må ha med seg babyen sin på 7 mnd. Skal på by'n å drikke drinker med en homofil kompis i stedet. Vi barnløse må jo holde sammen:-)

Kos deg med nålene, de gjør nok susen skal du se!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...