Gå til innhold

vanskelig valg

mrs happy med gutt

Anbefalte innlegg

vært gravid 2 ganger, og har veldig lyst på en liten en men et vanskelig valg fordi jeg mistet de to første, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. ved første graviditet fant de i 3 måned en feil på barnet, vanskeli valg om å beholde eller ikke kom. jeg er imot abort så beholdt barnet, men han døde i magen i 5 måned og jeg måtte føde. Dette er noe av det vanskeligste jeg har vært igjennom. Tenkte det var greit å prøve igjen,hadde masse oppfølging og ultralyd en gang i uka for at alt skulle gå bra. Legen sa alt gikk fint og så bra ut, fram til 6 måned hvor jeg mistet alt fostervann og hun døde fra meg. Igjennom en ny grusom fødsel. Jeg vil gjerne prøve på nytt,ønsker så inderlig en liten en, men så utrolig redd det skal skje igjen. Hva mener dere??

Fortsetter under...

Herregud, så utrolig tragisk. Jeg skjønner kjempe godt at du er skeptisk denne gangen. Jeg har heldigvis aldri opplevd å miste så sent, men jeg har mistet før, men det var jo innenfor de tre første mnd.

Som sagt, skjønner skepsisen din utrolig godt.

JEG personlig syntes at du skal prøve igjen, om det er det du ønsker så er det dumt at motgangen skal få det bedre av deg. Du må jo ha hatt nok ulykke til nå. Alle gode ting er tre... Jeg syntes at du skal prøve igjen om det er et lite barn du ønsker...

Jeg skal krysse fingrene og håper at du er sterk nok. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si til deg for ord er ikke nok. Du har min fulle sympati og jeg håper at du er sterk nok til å klare å bli gravid igjen! Det bare MÅ gå bra neste gang.

• 2 uker senere...

Herregud så utrolig tøffe og umenneskelige ting du har vært igjennom..

Skjønner godt at du er redd for nye forsøk, men hva skal man gjøre når lengselen og savnet etter sitt lite barn er så stort?

Men det går sikkert fint neste gangen! Det håper jeg så inderlig for deg. har vært igjennom en fødsel selv i 5 måned, så jeg vet hva du mener..

Lykke lykke til hva enn du bestemmer deg for å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...