Gå til innhold

Noen som har "mistet" ømme pupper??

hjerte

Anbefalte innlegg

Er ca 7+6 (litt usikkert pga sa i juni og ingen mens før jeg ble gravid igjen) og har hatt svært ømme pupper fram til i går. Nå er de nesten som normalt, og det fører selvfølgelig til at jeg blir kjemperedd. Er det fordi jeg holder på å miste på nytt? Eller er det sånn som kan skje??

Noen som kan hjelpe?

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

heia.....

er sånn cirka like langt på vei som deg...

jeg har åsså akkurat det samme problemet som deg jeg.

jeg har hatt kjempe ømme pupper,men det er borte nå...

jeg er nok like redd som deg...

har ikke fått noe svar på mitt spm angående dette...

men hvis du ikke har bynt å blø enda så kan du vell slappe litt av...tror jeg....

lykke til

Det er ofte at symptomene kommer og går, så det kan godt være at du får det tilbake igjen. Det trenger absolutt ikke å være noe galt.Det skjer med mange at noen av symptomene avtar og fosteret har det fortsatt fint.

Jeg mistet ømheten i puppene og ble litt bekymret, så jeg fikk en tidlig scanning og da hadde jeg hatt en ma. Det var kanskje ikke det du ville høre, men det skjer jo ikke med så mange.

Hvis du er bekymret få en tidlig scanning.Jeg krysser fingrene for deg.

Det skal nok gå fint. Lykke til med graviditeten

Klem Lene

Det var godt å høre at alt er bra m/deg og spiren...jeg leste innlegget ditt og var jeg litt tilbake holden å skrive min erfaring i fht mindre ømme pupper. fordi jeg hadde ma i aug. Jeg tok kontakt med legen da det begynte puppene bli mindre ømme, og fant ut det var ma.....HELDIGVIS det er ikke alle som har lik erfaring

LYKKE TIL

• 2 uker senere...

Jeg hadde en periode på over en uke i begynnelsen av dette svangerskapet hvor *alle* symptomer var borte. Var så sikker på at det hadde gått galt igjen at jeg ringte sykehuset og fikk komme på ultralyd. Men den viste en 9 uker gammel baby som hadde det kjempefint. Nå er jeg snart 22 uker på vei og bekymrer meg mye mindre enn jeg alltid gjør i begynnelsen.

Lykke til videre!

• 10 måneder senere...

Annonse

Hej

Skriver lite på detta ämne trots att tråden är gammal, kan ju hända att det är andra som precis som mej söker efter inlägg om att ha förlorat ömheten i brösten.. Jag är i vecka 11+1 och upplevde plötsligt att de innan så ömma brösten försvann, och nästan kändes mindre (normala) igen. Väldigt skrämmande känsla, men jag hittade en bra svensk sida, familjeliv.se, (där man får upp många väldigt exakta sökresultat) och där väldigt många hade samma erfarenhet. Det lugnar ju alltid lite att höra att det inte behöver vara nåt fel och att många reagerar med samma rädsla.

Var på UL idag och såg hjärtat slå på den lille spiren :)

Att brösten sen fortfarande inte känns gravida får jag bara leva med, det kommer tillbaka senare har jag hört..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...