Lunamed2mann Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Var på legekontoret i dag og fikk bekreftet de 4 hjemmetestene jeg ikke helt klarte å stole på... Og den foreløpige datoen (menstermin) er 21 april 2007. Kan nesten ikke tro at det er sant! Litt skjelven i knærne og en del sommerfugler i magen... i tillegg til mitt lille frø da :-) Håper dette går bra!
Trampe 79 Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Gratulere så masse med spiren og velkommen hit ) Eg venter nr 3 og har termin 10 april ca ) Dette skal gå bra veit du, masse lykke til )
Lunamed2mann Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Takk for det Trampe 79! Er utrolig spent og litt redd. Alt er nytt, og vi har ikke lyst å fortelle til noen ennå. Det er derfor veldig trygt med et forum som dette... Trenger nok maaange god råd fremover! :-)
2 barnsmor 81 Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 gratulerer så masse. jeg venter min andre ca 25 april, men det er fortsatt ganske uvirkelig. har det akkurat som deg, trenger dette forumet særlig nå i begynnelsen før man kan fortelle noen.
Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Gratulerer LilleLaLuna! Helt enig med deg, dette forumet er gull verdt. Er gravid for første gang (termin 22. april) og vi har ikke lyst til å fortelle det til noen før det føles litt sikrere, og da er det ikke mange å spørre om råd heller så denne siden er super! Lykke til
Lunamed2mann Skrevet 23. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2006 Takk og i like måte Maiken81! Er ikke dette spennende! :-) Lykke til i massevis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå