Gå til innhold

September: Stor 01.09.06 har fått jente:)


Paloma75 - 27.09

Anbefalte innlegg

Fikk sms av "stor 01.09.06"

"Sara kom til verden kl 13.59. 3058 g og masse mørkt hår. Alt bra med alle 3. Har akkuratt flyttet til barsel og er sliten etter en lang dag."

 

Vi gratulerer deg masse Stor 01.09.06!!!!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så fantastisk bra! *rørt*

 

GRATULERER!!!

*********************

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var koslig å høre. Gratulerer så masse med lille Sara :)

Kos dere masse fremover. Kanskje vi kan møtes på et trille treff når flere av oss har fått da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

 

Nå har vi akkurat kommet hjem etter 4 dager på Ullevål. Ble bare en natt på hotellet pga stor pågang, men tiden på barselavdelingen var også fin å ha med seg for vår del. Keisersnittet gikk fint, litt merkelig opplevelse, men egentlig var det mindre skummelt enn jeg hadde forestilt meg. Og veldig raskt overstått da :o)

Rart å være hjemme igjen med Sara...men utrolig deilig også. Nå kan vi liksom begynne å leve det "nye livet" og utvikle det på vår måte. Sara er selvfølgelig verdens vakreste... Hun er veldig snill og har stor appetitt. Jeg har litt vondt i magen til tider (men med litt paracet går det bra), men ellers er formen bra.

Å være mor føles helt fantastisk, så dere kan bare glede dere! Gleder meg til dere kommer etter en etter en i ukene som kommer! Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...