Susanne-75 3 gutter! Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Fikk vite på søndag at jeg har blodtrykk på 92/55, og nå har jeg i tillegg begynt å bli svimmel- Kjennes som alt blodet ligger i leggene:-) Noen som vet om det er noe jeg bør kan/bør gjøre noe med?
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 har du sjekket hb nivået ditt? jeg var veldig svimmel og uvel en periode. hadde like lavt trykk som deg, og i tillegg lav hb. begynte med jerntilskudd på anbefaling fra lege, og er nå en måned senere mye bedre både i trykk og i hb.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Hei her også:-) Joda falske forhåpninger er vel bedre enn ingen, he he.. Hb, er det det samme som blodprosent så var den fin forrige mandag...Går vel ikke så fort ned...Får vel bare finne sofaen og sette sambo i arbeid...Ikke så dumt egentlig:-) Blir svimmel av å sitte foran pc tom så nå må jeg ligge litt:-)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 da er det det lave trykket ditt som gjør deg svimmel. spis godt og drikk masse væske! hvil når du har mulighet og snakk med legen hvis det vedvarer!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 23. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2006 Ja, jeg skal drikke mer iallefall, det trenger jeg...minstemann har blitt litt syk så det ser ut som han må være hjemme i morgen, typisk:-) Da er det bare å vinke farvel til sofaen frem til kl fire iallefall...men så skal jeg hvile:-) Går sikkert fin-fint...Ønsker deg god natt....eller, en natt med masse rier!!!:-)
Winterlady Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Mitt ligger også stabilt på 90/50. Er ingen fare ved det. Kan hjelpe å bevege seg en del og drikke mye vann. Når du kjenner at du blir svimmel skal du sette deg ned, gjerne ta hodet ned mot knærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå