Gå til innhold

Jenter, gidder dere å svare en prøver....?


lal69

Anbefalte innlegg

det var disse symptomene.....

vanligvis får jeg ømme bryster under el, og har det til et par dager før mens. Forrige mnd var brystene så ømme at jeg virkelig fikk forventninger. Denne mnd derimot har jeg ikke fått ømme bryster i det hele tatt 3 dager etter EL.

Har noen av dere ny-gravide "mistet" symptomer den mnd dere ble gravide. Vet det er veldig tidlig ennå, men som dere sikkert husker blir man verdensmester i å tolke symptomer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

 

Jeg vil bare svare deg, selvom det nok ikke gjør deg så mye klokere.... :) Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt! Hadde litt ømme bryster, men det har jeg hatt flere ganger rett før mens også. Så jeg ante egentlig ingenting, utenom at jeg var litt uvel den dagen ikm var. Når skal du teste? Det blir spennende. Håper uansett ikke det tar lang tid før du kan flytte deg over på 1.tri. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg ble gravid så hadde jeg ømme bryster fra dag 14 i syklusen.

Denne gang (bare 2.pp så jeg har ikke så lang erfaring å snakke om) så hadde jeg ikke ømme bryster før etter jeg hadde testet. Hadde 2 stikninger i magen som jeg har mange flere av nå, litt treg mage og fikk melk.

 

Ca 1 uke etter kalkulert el fant jeg 3 dråper på str med knappenålshoder med blod i trusen. Vet ikke om dette var en festeblødning, men noe blødning var det uansett ikke.

 

Du får ha mye lykke til og jeg håper vi ser deg igjen her om 11 dager.

 

Det er ikke mulig at el kan være litt forsinket da iom at du ikke merker noe? -hvis du ikke er gravid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter. El har vært, det er jeg sikker på. Kjenner jeg har det,får smerter. Denne gangen var jeg på UL rett før også, så jeg vet jeg hadde på høyre side denne gangen.

 

Nei, uff ikke godt å si. Nesten alle har jo ulike symptomer, og selv er jeg ikke til å stole på i dagene før IKM. Kjenner og ikke kjenner alt mulig. Kaller det bare helvetes-uka jeg.

 

Håper vi sees igjen her inne om ca 11 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.Jeg hadde ikke noe masse symptomer..brystene er ikke ømme men selve brystvorten er på en måte sår.Og nå har jeg litt magesmerter og er trøtt.Tenkte at jeg ikke var gravid men sannelig tok jeg feil.

 

Ikke gi opp..stå på.Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde masse symptomer når jeg IKKE var gravid jeg, i tiden før ikm...

 

hehe.. anlegg for innbilt svangerskap, sa du? hehehe...

 

men nå som jeg ble gravid merket jeg ikke noen ting.. mensen har vært litt ustabil, så jeg reagerte ikke en gang når den var forsinket nesten... men nå i uke 6 har jeg en del symptomer.. kvalme, trøtthet, stikninger og mye vannlating....

 

så min konklusjon er at man ikke helt kan stole på alle symptomer bestandig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...